News

Opakowanie z tatuażem

Zaskakujące jest to jak często kampanie reklamowe determinują projektowanie niecodziennych opakowań. Doskonale pokazuje to przykład Heinz – marki, która rozpoczęła współpracę z muzykiem Edem Sheeranem. Niedawno do sklepów trafiła jego autorska linia Heinz Edchup, a w telewizji pojawiła się reklama ulubionego sosu muzyka, którą sam napisał i w której wystąpił.

więcej »

Koenig & Bauer Durst GmbH

Coraz częściej przedsiębiorstwa łączą swoje siły, aby stworzyć ciekawe rozwiązania opakowaniowe. Firmy Durst i Koenig & Bauer na początku maja stworzyły nową spółkę joint venture. Niedawno podjęto decyzję o mianowaniu Roberta Stablera na stanowisko dyrektora zarządzającego tego przedsięwzięcia. Jego praca rozpoczyna się 1 sierpnia 2019 roku.

więcej »

Opakowanie z pomarańczy

Coraz częściej słyszymy o ciekawych inicjatywach studentów, którzy projektują opakowania z nietypowych, często biodegradowalnych materiałów.

więcej »

Znaleźć optymalne rozwiązanie

Jak zoptymalizować procesy logistyczne związane z produkcją i magazynowaniem butelek z tworzyw sztucznych i procesem ich napełniania? Jak uniknąć strat powstałych w wyniku uszkodzeń opakowań? Jak maksymalnie wykorzystać dostępną przestrzeń w magazynie? Jak skrócić czas obsługi nośnika?

więcej »

Logistyka na najwyższym poziomie

Branża opakowań z tworzyw sztucznych od lat stanowi inspirację dla Elkom Trade S.A. w zakresie dedykowanych dla niej rozwiązań logistycznych. Firma z wielkim zaangażowaniem wdraża nowoczesne systemy optymalizujące proces logistyki wewnętrznej (na produkcji i w magazynie). „Szytymi na miarę” produktami są kontenery na butelki z tworzyw sztucznych.

więcej »

Inteligentny pojemnik

Duński Instytut Technologiczny przeprowadził badanie, z którego wynikało, że czternaście procent odpadów pochodzących z żywności w tamtejszych gospodarstwach domowych stanowią resztki posiłków. Mimo że takie jedzenie można odgrzać, konsumenci nie korzystają z tego, ze względu na to, że opakowania, w których przechowuje się resztki jedzenie nie podgrzewają się równomiernie w kuchence mikrofalowej.

więcej »

Kram dla dzieci

Odnosząc sukcesy w biznesie nie można zapomnieć o potrzebujących. Warto jest ich wesprzeć – zarówno finansowo, jak i poprzez różnego rodzaju akcje. Mogą one służyć uświadomieniu społeczeństwa na dany temat lub zebraniu większej sumy na pomoc. Firma Kram, polski producent opakowań, postanowiła przeprowadzić takie działania, wspomagając przy tym grupę chorych dzieci.

 

 

więcej »

Jak zmienić przyszłość opakowań

Jednym z trendów dostrzegalnych obecnie na rynku jest rosnący popyt na zrównoważone opakowania, w tym alternatyw dla folii termokurczliwej do opakowań zbiorczych. Pierwszym z takich rozwiązań jest Nor-Grip Smurtfit Kappa. Dzięki niemu można bezpiecznie łączyć produkty, takie jak duże butelki, w jednostki konsumenckie, eliminując potrzebę stosowania folii termokurczliwej.

więcej »

Werner Kenkel inwestuje

Firma Werner Kenkel, której specjalizacją są opakowania z tektury falistej oraz liter od niemal dziesięciu lat w kwestii sprzętu przystosowanego do produkcji offsetowej bazuje na rozwiązaniach Koenig & Bauer.

więcej »

Projekt Metsä Board nagrodzony

W październiku zeszłego roku strefa Helsinki Wholesale Market ogłosiła konkurs mający na celu znalezienie nowych koncepcji i rozwiązań sprzyjających rozwojowi usług i elastycznej przedsiębiorczości. Spośród dużej liczby zgłoszeń wybrano siedem najlepszych rozwiązań, które przekazano do pilotażowej fazy projektu.

więcej »

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty