Wielokrotki w Lidlu

Sieć sklepów Lidl Polska wprowadziła właśnie do sprzedaży „wielokrotki”. Są to wielorazowe torby na zakupy oznaczone certyfikatem Blue Angel. To kolejny krok sieci w drodze do gospodarki obiegu zamkniętego i realizacji przyjętych zobowiązań w zakresie redukcji plastiku w ramach strategii REset Plastic. Torby wykonane są w 80 proc. z surowców pochodzących z recyklingu i w 100 proc. nadają się do recyklingu. Wprowadzone zmiany w gramaturze i surowcu pozwolą zaoszczędzić aż do 2 000 ton plastiku w ciągu roku. Jest to ważne, gdyż w ciągu roku zużywamy duże ilości toreb, co przekłada się na kilogramy tworzyw sztucznych. Grupa Schwarz, do której należą Lidl i Kaufland, opracowała strategię REset Plastic obejmującą pięć obszarów działania: od redukowania i projektowania przez recykling i niwelowanie wykorzystania plastiku po innowację i edukację.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty