Wielokrotki w Lidlu

Sieć sklepów Lidl Polska wprowadziła właśnie do sprzedaży „wielokrotki”. Są to wielorazowe torby na zakupy oznaczone certyfikatem Blue Angel. To kolejny krok sieci w drodze do gospodarki obiegu zamkniętego i realizacji przyjętych zobowiązań w zakresie redukcji plastiku w ramach strategii REset Plastic. Torby wykonane są w 80 proc. z surowców pochodzących z recyklingu i w 100 proc. nadają się do recyklingu. Wprowadzone zmiany w gramaturze i surowcu pozwolą zaoszczędzić aż do 2 000 ton plastiku w ciągu roku. Jest to ważne, gdyż w ciągu roku zużywamy duże ilości toreb, co przekłada się na kilogramy tworzyw sztucznych. Grupa Schwarz, do której należą Lidl i Kaufland, opracowała strategię REset Plastic obejmującą pięć obszarów działania: od redukowania i projektowania przez recykling i niwelowanie wykorzystania plastiku po innowację i edukację.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Jak ugasić pragnienie…?

… a szczególnie pragnienie by na przykład zjeść całe niebo lub wypić wszystkie gwiazdy na niebie...?

 

Pragnienie sprawia, że wysychamy od środka, w dosłownym jak i w przenośnym tego słowa znaczeniu. Sam fakt, że masz jakieś marzenia lub pragnienia oznacza, że masz też odpowiednie zdolności do ich zrealizowania. Tak długo kiedy pragnienie jest o dobrej intencji i wiemy, czego pragniemy, nasze dążenia nabierają siły...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty