Heineken z nowym eko-opakowaniem

Heineken planuje wprowadzenie wykonanej w 100 procentach bez użycia tworzyw sztucznych nakładki z kartonu, która pozwoli na wyeliminowanie wykorzystania materiałów polimerowych z półek supermarketów do końca 2021 roku. Nowe opakowanie, będące częścią inwestycji o wartości 22 milionów funtów, pozwoli na zminimalizowanie zużycia materiałów i zmniejszenie ilości odpadów. Nakładka wykonana z tektury pozyskanej w sposób zrównoważony nadaje się w 100 procentach do recyklingu i kompostowania. Co ważne, konstrukcja jest wytrzymała i zapewnia wygodę przy przenoszeniu piwa. Nakładka zastąpi typowe pierścienie z tworzywa wykorzystywane do tej pory przez koncern. Dzięki jej wdrożeniu możliwe będzie wyeliminowanie ponad 517 ton tworzywa sztucznego rocznie – w przeliczeniu to ponad 94 miliony jednorazówek rocznie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gala ART OF PACKAGING - nowy termin 18.05.2020

Drodzy Partnerzy, Drodzy Profesjonaliści, Drodzy Studenci,
Szanowni Państwo,

W związku obecnymi wydarzeniami postanowiliśmy przełożyć termin Gali ART OF PACKAGING. Ogrom telefonów, który otrzymaliśmy w ostatnich dniach utwierdza nas w przekonaniu, że jesteście Państwo z nami. Dziękujemy!
Dziękujemy również wszystkim za wsparcie i pozytywny feedback oraz pełne zrozumienie sytuacji.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty