Nowy projekt Studio Oeding

Producent likierów ziołowych wprowadza na rynek nowy alkohol po mistrzowsku równoważony zimną kawą Arabica i nutą kakao. Receptura i specjalny proces produkcyjny, wraz z ciekawym projektem, kształtują niepowtarzalny charakter produktu. Za projekt opakowania odpowiada międzynarodowa projektantka Katrin Oeding. Opracowanie projektu było wieloetapowym procesem, który projektantka Katrin Oeding i jej zespół zaprojektowali w intensywnej wymianie informacji z działem projektowym Jägermeister. Poważnym wyzwaniem było dostosowanie ikonografii marki do kodów projektowych nowego produktu. Język projektowania Jägermeister Cold Brew Coffee łączy silną markę Jägermeister ze światem kawy i podkreśla wyjątkowy i autentyczny, ale także bardzo silny charakter. Czcionki oddają charakter Bauhaus, co odzwierciedla niepowtarzalną esencję marki Jägermeister. Materiał organicznej struktury papieru tworzy szorstki charakter, a matowe antracytowe tło nadaje tajemniczy i wysokiej jakości wygląd. Po uszlachetnieniu srebrna folia przypomina torebki kawy, ma także ciekawy charakter ze względu na wytłaczane i błyszczące elementy.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty