Rolnicy dziękują!

Materiał opakowaniowy Signature doskonale wpisuje się strategię marki Intermarché.

© SIG

Intermarché, jedna z najpopularniejszych sieci handlowych we Francji, wybrała materiał opakowaniowy Signature firmy SIG dla opakowań swojego nowego soku marki Les Éleveurs vous disent Merci! (Rolnicy dziękują!). Produkty będą dostarczane w opakowaniach kartonowych combibloc Premium o pojemności 1000 ml.

Standardowe opakowania kartonowe firmy SIG, wykonane w około 75 procentach z odnawialnej tektury z certyfikatem FSC, oferują znacznie lepsze wyniki w zakresie zrównoważonego rozwoju w porównaniu do innych rodzajów opakowań. Ślad węglowy opakowań kartonowych jest do 70 procent niższy niż w przypadku alternatywnych rozwiązań opakowaniowych, wykonanych np. w całości z tworzyw sztucznych. Materiały opakowaniowe Signature firmy SIG idą jeszcze o krok dalej.

Ponad 95 procent materiałów opakowania Signature Full Barrier jest odnawialne, a 100 procent z nich jest pozyskiwanych z odpowiedzialnie zarządzanych lasów, co pozwala zmniejszyć emisję dwutlenku węgla w porównaniu ze standardowym opakowaniem kartonowym. Zastosowane polimery powstały w oparciu o surowiec z oleju talowego, wytwarzanego jako produkt uboczny przy produkcji papieru. Zostały one także wyróżnione certyfikatem ISCC Plus.

Wybierając produkty marki Marka Les Éleveurs vous disent Merci!, konsumenci mają możliwość wspierania rolników lepszym wynagrodzeniem. Od momentu powstania w lutym 2018 roku dzięki działalności marki do rolników zaangażowanych w inicjatywę trafiło łącznie 4,6 milionów euro. Wybór Signature doskonale wpisuje się strategię odpowiedzialnego działania firmy Intermarché.

„Zrównoważony rozwój jest najwyższym priorytetem zarówno dla naszej firmy, jak i dla naszych konsumentów. Używając materiałów opakowaniowych Signature, będziemy mogli zredukować ilość zużytych tworzyw sztucznych o 4 tony przy sprzedaży pół miliona opakowań. Chcemy zaoferować konsumentom możliwość podjęcia odpowiedzialnych działań, a dostarczanie zrównoważonych opakowań jest idealnym rozwiązaniem dla naszej społecznie odpowiedzialnej marki” - podkreśla Alain Plougastel, jeden z przedstawicieli Intermarché we Francji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Moc Prawdziwej Przyjaźni

Przyjaźń to coś czego nie nauczą Cię w szkole, a jeśli sam nie nauczyłeś się czym jest przyjaźń, to niczego się nie nauczyłeś.

 

Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować drugiemu człowiekowi bezinteresownie. Przyjaciel to osoba, z którą możemy być szczerzy. Przy nim możemy też myśleć głośno. Jeden lojalny przyjaciel jest warto dziesięciu tysięcy krewnych. Suzanne Degges-White, przewodnicząca Wydziału Doradztwa....

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty