Jesienne inspiracje

 Kilkuset wystawców z 18 krajów świata, niemalże 25 tys. metrów kwadratowych przestrzeni wystawienniczej oraz kilkadziesiąt tysięcy  targowych gości, którzy odwiedzili ekspozycję to bilans  tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak, które odbyły się w dniach 1-4 października 2018 w Poznaniu. Wydarzeniu towarzyszyły Targi 4 Print Week i Polimer Tech.

Odwiedzający i wystawcy przyjechali do Poznania z 18 krajów świata. Na targach Taropak poszukiwali przede wszystkim kontaktów biznesowych i nowości produktowych. 

 

W tym roku wystawcy zaprezentowali łącznie ponad 118 nowości mających zastosowanie w różnych dziedzinach gospodarki, gdzie wykorzystywane są opakowania oraz rozwiązania związane z etykietowaniem, transportem i drukiem. Zwiedzający mogli zobaczyć m.in. innowacyjne systemy do znakowania i kodowania, urządzenia pąkujące i etykietujące, nowoczesne maszyny drukarskie, drukarki etykiet, opakowania zarówno szklane, papierowe, metalowe, jak i produkowane z tworzyw sztucznych.

 

Moc atrakcji

Targi to nie tylko rozmowy biznesowe, nawiązywanie trwałych kontaktów czy poznawanie trendów i nowości rynkowych. Jest to również doskonały czas i miejsce do poszerzania wiedzy oraz  czerpania inspiracji. Dzięki wieloletniej współpracy z Polską Izbą Opakowań, drugiego dnia imprezy odbył się IV Kongres Przemysłu Opakowań. Przez cały czas trwania targów uczestnicy mieli okazję obejrzeć wystawę ART OF PACKAGING, będącej prezentacją prac laureatów konkursu na najlepsze opakowanie roku organizowanego przez PACKAGING POLSKA.

Obecna na Taropaku firma Smurfitt Kappa zaprezentowała wystawę Open the Future. Eksperci z branży przeprowadzili również warsztaty, podczas których opowiedzieli o wymaganiach konsumenta przyszłości, ograniczeniach łańcucha dostaw i możliwościach rozwoju marki, jak również o tym, jak już dziś zacząć spełniać oczekiwania klientów. W praktyczny sposób zapoznali uczestników z aspektami produkcji opakowań.

 

Nie tylko opakowania

Uczestnicy rynku poligraficznego, właściciele i dyrektorzy techniczni drukarń, designerzy, projektanci opakowań i etykiet, a także agencje reklamowe i wydawnictwa mogły zapoznać się z ofertą rynku poligraficznego prezentowaną na targach 4 Print Week. Niezwykle ważnym wydarzeniem była także kolejna edycja Kongresu Art of Color, który odbył się 1 października. Uczestnicy i eksperci dyskutowali o tym, jak sprostać nieustannie rosnącym wymaganiom klientów. Skupiono się głównie na rozwoju branży poligraficznej, otwarciu na nowe gałęzie przemysłu oraz możliwościach eksportowych. Wydarzenie nie tylko stanowiło unikatowe forum dyskusji o rozwoju technologicznym rynku poligraficznego w Polsce, ale pozwoliło także na integrację całej branży.

Taropak, 4 Print Week oraz Polimer Tech to trzy imprezy koncentrujące się kompleksowo na tematyce branży opakowań, technologii druku i offsetu, a także technologii związanej z przetwórstwem tworzyw polimerowych. Jest to wyjątkowa okazja, by poznać tak szeroką
i kompleksowo przedstawioną ofertę branży poligraficznej i opakowań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Od kuli bilardowej do grzyba...

John Hyatt w 1869 roku opatentował łatwy do formowania materiał o nazwie celuloid, mogący służyć jako substytut kości słoniowej do wyrobu kul bilardowych. Okazał się on być bardzo wszechstronny. I tak powstały tworzywa sztuczne!

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty