Tęczodziob na chlebie. Egzotyczna kreacja Cztery Czwarte

Jak stworzyć od podstaw koncepcję marketingową nowej marki chleba z dodatkiem owoców tropikalnych – przed takim wyzwaniem stanął zespół agencji Cztery Czwarte Brand Design. „Poszukiwaliśmy polskiej nazwy słownikowej, która pod względem semantycznym będzie wprowadzać skojarzenia z czymś atrakcyjnym, kolorowym, egzotycznym. Tukan spełnia te wymagania, jest nazwą krótką, łatwą do wymówienia, przy tym bardzo charakterystyczną. Co ważne, jako nazwa nietypowa ma szansę wyróżnić nowy produkt na półce” – powiedziała Edyta Janiszek, senior copywriter w Czteryczwarte Grupa. Wizerunek marki wzmacnia również etykieta z kolorową ilustracją tęczowego ptaka z wyeksponowanymi owocami znajdującymi się w chlebie, którymi żywi się ten gatunek. Aby trochę złagodzić ten tropikalny charakter, ilustracje suszonej papai, ananasa, fig i daktyli zostały stylizowane na tradycyjne makatki. W ten sposób udało się połączyć nowoczesny design z naturalnością i powszedniością dnia codziennego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty