Zwycięzcy Packaging Innovation Awards

 

Wyłoniono zwycięzców Packaging Innovation Awards. Diamentowa Nagroda przypadła firmie Dai Nippon Painting za DNP Functional Film Complex, butelkę z tworzywa sztucznego DNP, przyjazną dla środowiska. Ta alternatywa dla konwencjonalnych opakowań powstała z wykorzystania folii, która w połączeniu z PET stanowi barierę dla tlenu. Obecnie wiele butelek po napojach jest wytwarzanych ze szkła ze względu na jego właściwości barierowe i dawane poczucie luksusu, pomimo jego większej wagi i większego ryzyka pęknięcia. Butelka PET zachowuje wszystkie cechy, które kochają miłośnicy szklanych butelek - poczucie luksusu - jednocześnie tworząc produkt nadający się do recyklingu, lekki i praktycznie niezniszczalny. Konkurs organizowany jest przez Dow, wcześniej znany jako DuPont Awards. Każdego roku w skład jury wchodzą profesjonaliści z całego świata z różnych dziedzin, w tym z zakresu projektowania, inżynierii, handlu detalicznego, przetwórstwa i środowisk akademickich. W tym roku organizatorzy otrzymali rekordową liczbę zgłoszeń, sędziowie ocenili prawie 250 zgłoszeń z firm w ponad 30 krajach. Oprócz nagrody diamentowej sędziowie wybrali także ośmiu finalistów diamentowych, 10 laureatów złotej nagrody, 12 srebrnych laureatów i dwóch wyróżnionych.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty