News

Ostatnia szansa na Better with Less

Ekologia to obecnie jeden z najsilniejszych trendów wpływających na biznes opakowaniowy. Propaguje go konkurs Better with Less – Design Challange organizowany przez Metsä Board, producenta tektur z pierwotnych mas włóknistych.

więcej »

Innowacyjne centrum badań

W styczniu 2018 firma Smurfi Kappa otworzyła w Hamburgu nowe Centrum badań w ramach swojej globalnej sieci Experience Centre. Jest to już 16. tego typu placówka, ułatwiająca klientom analizę ich potrzeb. 

więcej »

Estetyczna kanapka

 Papierowa torba z nadrukiem „Pyszna i zdrowa kanapka” stanowi doskonałą alternatywę dla dotychczasowych standardów torebek kanapkowych. Projektanci z firmy Kram postanowili wykorzystać w projekcie kolor czarny.

więcej »

Bambusowe innowacje

W ofercie firmy Polpak Packaging pojawiły się zamknięcia i opakowania z elementami naturalnego drewna bambusowego, które doskonale wpisują się w aktualny trend eko-opakowań i eko-kosmetyków. Wykonane z tworzywa PP będą idealnym wyborem dla naturalnych linii kosmetyków.

więcej »

Champion wśród opakowań

Firma Metsä Board zdobyła tytuł Champion of Packaging Printing w 29. edycji Hong Kong Print Awards za innowacyjne pudełko prezentowe SkinCare 2.0. Ulepszona konstrukcja pudełka prezentowego stanowi przykład podejścia przyjaznego dla środowiska.

więcej »

Jubileusz 20-lecia

Pierwsze opakowanie w zakładzie spółki Model Opakowania w Biłgoraju powstało 6 stycznia 1998 r. Proces inwestycyjny przyniósł wymierne efekty, przejawiające się w zwiększaniu powierzchni produkcyjnej, rozbudowywaniu parku maszynowego, rosnącej liczbie zatrudnionych, wzroście produkcji i sprzedaży.  

więcej »

Folia na każdą pogodę

UPM Raflatac wprowadza na europejski rynek folię Synlite Xtra wykonaną z materiału odpornego na wpływ warunków atmosferycznych. Może być stosowana do produkcji etykiet dla przemysłu chemicznego, które wymagają wysokiego poziomu odporności.

więcej »

Bohater na butelce

Coca-Cola zainicjowała współpracę z Ardagh, aby stworzyć przyciągające wzrok opakowania do limitowanej edycji napojów sygnowanych wizerunkiem filmu Star Wars. Na opakowaniach przedstawiony został każdorazowo jeden z 6 głównych bohaterów.

więcej »

Etykiety na poziomie

Wąskowstęgowa prasa Omet X6.0 przeznaczona do zadrukowywania etykiet i opakowań, odnosi coraz większe sukcesy. Ostatnie innowacje zaprezentowane przez firmę uprościły cały proces drukowania.

więcej »

Prosto z Dzikiego Zachodu

API Group poinformowała o kolejnym udanym wdrożeniu specjalistycznego podłoża, wzbogacającego finalny produkt i zwiększającego jego atrakcyjność. Tym razem opracowana przez brytyjską firmę folia API Copper Kettle znalazła zastosowanie przy produkcji etykiet na whiskey Hopes & Dreams. 

więcej »

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty