COŚ dla każdego. Kiedy luksus jest standardem

©EMG

Skrojone na miarę. Wyjątkowe w swojej prostocie i intrygujące w wyglądzie. Zaskakujące. Nowoczesne i uszlachetnione. Wyróżniające się na półce sklepowej, zwłaszcza wśród konkurencji. Te określenia do niedawna kojarzyły się wyłącznie z drogimi, wyszukanymi produktami w równie wyszukanych opakowaniach. Do niedawna.

 

Mayr-Melnhof Packaging, międzynarodowy producent opakowań z tektury litej i kaszerowanej, złamał tę tendencję, konsekwentnie rozbudowując swój park maszynowy oraz portfolio dostępnych usług. W efekcie, w trzech polskich zakładach od lat powstają projekty opakowań dla towarów nie tylko z różnych sektorów rynku, ale i różnie spozycjonowanych w hierarchii sklepowej półki: począwszy od standardowych po premium. Wszystkie, bez względu na przeznaczenie, cechuje bowiem przemyślany projekt konstrukcji oraz wysokiej jakości wykonanie – nawet najdrobniejszych szczegółów.

 

Wytrzymała elegancja

Dwa bydgoskie zakłady MMP Neupack Polska specjalizują się w produkcji opakowań wielonakładowych i kaszerowanych. Fabryki wyposażone są w maszyny drukujące i sztancujące w dużym formacie B6. Doświadczony zespół pracowników przygotowuje rozwiązania głównie na rynek artykułów spożywczych, alkoholowych i elektronicznych, a także dla przemysłu detergentów i środków higieny osobistej. Często są to unikalne wzory łączące takie walory, jak: wytrzymałość (kaszerka), funkcjonalność (SRP), wysoki stopień przetworzenia (zadruk i laminacja). Do ich produkcji stosowane są, przede wszystkim, kartony laminowane z tłoczeniami oraz lakierami UV lub strukturalnymi. Ciekawa oferta dotyczy również rozwiązań dla opakowań promocyjnych w postaci nadruków indywidualnych unikodów, insertowania książeczek lub płyt CD.

Jednym z ciekawszych przykładów opakowań pochodzących z zakładu w Bydgoszczy jest box lunchowy dla sieci restauracji KFC w Wielkiej Brytanii. Dzięki funkcjonalnej konstrukcji zawiera on podziałki odgradzające wewnątrz poszczególne produkty od siebie. W ten sposób powstało unikalne w swojej konstrukcji pudełko z tektury kaszerowanej, posiadające właściwości barierowe zarówno dla utrzymania temperatury posiłku, jak i zatrzymania tłuszczu.

 

Jedno z ciekawszych rozwiązań, które powstało w zakładzie MMP Neupack Polska w Bydgoszczy – box lunchowy dla KFC. Wyposażony jest w papierową rączkę, ułatwiającą transport posiłku z restauracji do domu lub biura. Posiada również podwójną komorę na posiłek dla utrzymania ciepła do kilkudziesięciu minut po zakupie, z bocznym ładowaniem, skracającym czas wydawania jedzenia do kilkudziesięciu sekund. Nowe rozwiązanie tak przypadło do gustu zleceniodawcy, że postanowił nagrodzić producenta wyróżnieniem Breakthrough.

Dla każdego coś innego

Z kolei specjalistą w dziedzinie uszlachetniania druku jest fabryka MMP w Józefowie. To tu, pod Warszawą, produkowane są opakowania przy zastosowaniu wszystkich najnowocześniejszych technik zdobienia. Skompliwowane projekty, powstałe dzięki wykorzystaniu np. lakierów strukturalnych, nabierają rzeczywistego efektu. Zastosowane na całej powierzchni opakowania perfekcyjnie naśladują wybrany efekt: czy to kropli wody czy zdobień na czekoladowej pralinie. Rezultat intrygujący dla oka jest równie miły w dotyku, a to z kolei wpływa na wyobraźnię konsumentów podczas dokonywania wyboru w miejscu zakupu. Choć zakład w Józefowie specjalizuje się w produkcji mniejszych opakowań niż oddziały w Bydgoszczy, konstrukcje te muszą sprostać równie trudnym zadaniom stawianym przez wymagający rynek.

Jakie opakowanie będzie najlepsze dla Państwa produktu? Wykonane na kartonie litym czy kaszerowanym? Gwarantujące bezpieczeństwo czy podkreślające jakość premium? Jak mówią przedstawiciele firmy – korzystając z usług MMP w Polsce nie trzeba dokonywać takich wyborów. Dzięki bogatej ofercie parku maszynowego, opakowania kaszerowane mogą być wzbogacone o najnowocześniejsze formy uszlachetnień. Pozwoli to na stworzenie pudełka, którego konstrukcja oraz materiał zapewnią bezpieczeństwo w transporcie, a skomplikowane złocenia i tłoczenia nadal będą podkreślać luksusowy charakter produktu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Hot red – to prawdziwa miłość!

Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty