Trendy

Eko–design

Ekologiczne trendy zataczają coraz większe kręgi. To, co do niedawna kojarzyło nam się jedynie ze sklepami ze zdrową żywnością, staje się częścią każdego sklepu. Eko-design staje się coraz powszechniejszym trendem. Zaczęło się od drewnianych lad i POSów ze sklejki czy tektury. Wschodzącą gwiazdą eko-designu są teraz ekolodówki produkowane przez firmę Mirage Group.

więcej »

Zastosowanie innowacyjnych opakowań w branży FMCG

Czy warto wiedzieć, co dzieje się na rynku opakowań? Oczywiście! Jako redakcja staramy się nie tylko badać rynek, ale i wspierać tych, którzy się tym zajmują. Każdy z Was, Drodzy Czytelnicy, ma do czynienia z opakowaniami zarówno profesjonalnie jak i jako konsument. Któż może wiedzieć o nich więcej? 

więcej »

Aktywne i inteligentne rozwiązania

Opakowania spożywcze chronią żywność przed różnymi czynnikami negatywnie wpływającymi na jej jakość. Jednak coraz częściej od opakowań wymaga się więcej, niż samej ochrony ich zawartości. Ważne, aby wpływały na wydłużenie trwałości i zwiększały bezpieczeństwo żywności. Obecnie następuje intensywny rozwój opakowań aktywnych, inteligentnych, z nanocząsteczkami, a także biodegradowalnych i tych ułatwiających szybkie przygotowanie posiłku w mikrofali. Poza zagwarantowaniem bezpieczeństwa żywności i zminimalizowaniem jego wpływu na środowisko, opakowanie musi spełniać rosnące wymagania i oczekiwania konsumentów.

więcej »

Przyszłość marek własnych

W ostatnim dziesięcioleciu marka własna rozwijała się bardzo dynamicznie. Wydaje się, że na polskim rynku osiągnęła pewien stabilny udział w całości branży FMCG szacowany na około 20 proc. wielkości rynku. Czy ta równowaga pomiędzy markami własnymi a produktami brandowymi ma szansę się utrzymać?

więcej »

Komentarz miesiąca

Fascynacja składanym cudełkiem-pudełkiem...

O znaczeniu opakowania w fazie zakupu można pisać bez końca. O ważności opakowań, ich wpływie na potencjalnego nabywcę oraz roli marketingowej napisano już wiele książek.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty