Kalendarium

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

15-17.03.2022 · ICE Europe, CCE International, Monachium

26-29.04.2022 · LABELEXPO, Bruksela

31.05-02.06.2022 · Logimat, Stuttgart

24-27.05.2022 · Plastpol, Kielce

Trendy

Produkty z paszportem

W październiku tego roku w sklepach Carrefour pojawią się polskie ziemniaki marki własnej w opakowaniach objętych technologią blockchain, która pozwali na śledzenie procesów ich uprawy oraz pakowania. Dzięki temu klienci uzyskają szczegółowe informacje o produkcie, takie jak ich odmiana, miejsce uprawy czy data zbioru.

więcej »

Historyczna przemiana

Absolut Vodka zmienia design swojej kultowej butelki. Zmiana jest jednym z największych działań wizerunkowych od momentu wprowadzenia produktu na rynek w 1979 roku. Jak podkreśla firma, nowy wygląd opakowania jest hołdem dla wiarygodności, dziedzictwa i autentyczności marki Absolut i ma na celu zharmonizowanie i unowocześnienie wyglądu ikonicznej butelki z przezroczystego szkła.

więcej »

Burgery w papierze

Firma McDonalds testuje nowe opakowania swoich produktów w 30 restauracjach w Niemczech. Fastfoodowy koncern zmienia opakowania kartonowe na cienki papier pakowy do owijania. Według firmy pozwoli to zaoszczędzić około 70 procent materiału opakowaniowego. Testy nowych opakowań potrwają do końca września.

więcej »

Kubek na kawę, kawa za kubek

Sieć kawiarni Starbucks wprowadzi unikalny system kaucyjny dla sprzedaży kubków wielokrotnego użytku. Przedsięwzięcie obejmie 3840 sklepów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a jego głównym celem jest ograniczenie zużycia jednorazowych opakowań i zmniejszenie ilości produkowanych odpadów.

więcej »

Cyfrowa historia opakowań

Studio Graficzne Dario Frattaruolo zostało zwycięzcą konkursu SoloBirra 2021 w kategorii Best Packaging za kreację opakowania piwa Chakra Booster. Opakowanie, wyprodukowane przez Packly dla włoskiego browaru Badalà, zostało wzbogacone o innowacyjne, cyfrowe roziwązania, które powstały we współpracy z firmą Scodix wykorzystującą technologię Scodix Ultra.

więcej »

Vogue ekologicznie

Stora Enso i Vogue Scandinavia zawarły strategiczne partnerstwo w celu zastąpienia tworzyw sztucznych w opakowaniach czasopism. W ramach współpracy, Stora Enso zapewni Vogue Scandinavia wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju i projektowania opakowań. Koncepcja odnawialnego, neutralnego pod względem emisji dwutlenku węgla eko-opakowania będzie dostępna dla pierwszego numeru Vogue Scandinavia, który ukaże się w sierpniu tego roku.

więcej »

Zjedz i zaadoptuj!

Catering dietetyczny Black Monkey Cooks nawiązał współpracę z fundacją „Bo ja Kocham Psy” i od połowy maja w ramach akcji #przezmalpedoserca na pudełkach z posiłkami będą pojawiać się wizerunki dostępnych do adopcji psów i kotów. W pierwszym etapie akcji adoptować będzie można między innymi 12-letnią sunię Misię.

więcej »

Butelka ze skał Jury

Firma Jurajska, część Grupy Hortex, zmieniła wizerunek marki. Celem tego działania było stworzenie nowoczesnego i atrakcyjnego wyglądu butelek wody i podkreślenie jej unikalnego pochodzenia z Jury Krakowsko-Częstochowskiej.

więcej »

Proekologiczna wysyłka

Firma BillerudKorsnäs wprowadziła do swojej oferty nowe torby opakowaniowe dla branży e-commerce. Rozwiązanie zostało wykonane z papieru Xpression E-com i charakteryzuje się o połowę niższą emisją paliw kopalnianych w porównaniu do produkcji tradycyjnych toreb z tworzyw sztucznych.

więcej »

Komentarz miesiąca

Moc Prawdziwej Przyjaźni

Przyjaźń to coś czego nie nauczą Cię w szkole, a jeśli sam nie nauczyłeś się czym jest przyjaźń, to niczego się nie nauczyłeś.

 

Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować drugiemu człowiekowi bezinteresownie. Przyjaciel to osoba, z którą możemy być szczerzy. Przy nim możemy też myśleć głośno. Jeden lojalny przyjaciel jest warto dziesięciu tysięcy krewnych. Suzanne Degges-White, przewodnicząca Wydziału Doradztwa....

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty