„Wybierz naturę. Wybierz karton”

Głównym celem kampanii jest tworzenie opakowań wykonanych wyłącznie z materiałów w pełni odnawialnych, nadających się do recyklingu i neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla.

© Tetra Pak

Firma Tetra Pak, jeden z liderów w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, rozpoczęła kampanię „Wybierz naturę. Wybierz karton”. Jej celem jest przedstawienie dążeń firmy do stworzenia neutralnego klimatycznie opakowania, które będzie w całości wykonane z materiałów odnawialnych lub pochodzących z recyklingu.

 

Opakowania na żywność odgrywają kluczową rolę w zapewnianiu bezpiecznej żywności ludziom na całym świecie. Jednocześnie mają wpływ na klimat. Światowa populacja wciąż rośnie. Jak wynika z prognoz, do 2050 roku zapotrzebowanie na żywność zwiększy się o 70 procent. Z tego powodu firma podkreśla, że musimy znaleźć rozwiązanie opakowaniowe, które umożliwi dostępność żywności bez konieczności zużywania zasobów planety.

 

Ochrona żywności i planety

Opakowania Tetra Pak przyniosły wiele zmian w zakresie ochrony żywności. Obecnie firma przyspiesza ich rozwój, aby stworzyć najbardziej zrównoważone opakowanie na żywność, z uwzględnieniem całego cyklu życia i skupiając się na kluczowych obszarach, takich jak wykorzystanie materiałów odnawialnych, a także pochodzących z recyklingu, wspieranie produkcji neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla, ograniczanie strat i marnowania żywności przy zachowaniu funkcjonalności opakowania oraz dalszy rozwój recyklingu i gospodarki o obiegu zamkniętym.

„Kampania >>Wybierz naturę. Wybierz karton<< pozwala wyobrazić sobie świat, w którym opakowania na żywność nie wpływają na klimat. Nasze opakowania już teraz generują niższy ślad węglowy w porównaniu do rozwiązań alternatywnych, ale wiemy, że mamy przestrzeń, by działać dalej. Dziś wyznaczamy kierunek naszej podróży, która pozwoli nam zrealizować wyznaczone cele. Poza tym tworzyć idealne, zrównoważone opakowanie, które chroni planetę oraz zapewnia bezpieczeństwo i dostępność żywności” - dodaje Lyndsey Loyden-Edwards, dyrektor zarządzająca Tetra Pak na Europę Wschodnią.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Moc Prawdziwej Przyjaźni

Przyjaźń to coś czego nie nauczą Cię w szkole, a jeśli sam nie nauczyłeś się czym jest przyjaźń, to niczego się nie nauczyłeś.

 

Przyjaźń to najpiękniejsza rzecz, jaką człowiek może zaproponować drugiemu człowiekowi bezinteresownie. Przyjaciel to osoba, z którą możemy być szczerzy. Przy nim możemy też myśleć głośno. Jeden lojalny przyjaciel jest warto dziesięciu tysięcy krewnych. Suzanne Degges-White, przewodnicząca Wydziału Doradztwa....

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty