Branżowe korzyści

Targowa jesień co roku obfituje w wiele interesujących wydarzeń, a niektóre z nich już na stałe wpisały się w branżowy kalendarz obowiązkowych eventów. Jednym z nich są niewątpliwie Branżowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego – CosmeticBusiness Poland, które już po raz trzeci odbędą się w Warszawie na terenie Centrum EXPO XXI w dniach 26 i 27 września.

CosmeticBusiness Poland wraz z targami surowcowymi HPCI CEE stanowią jedyny na polskim rynku wydarzeniowy duet, podczas którego producenci kosmetyków i chemii gospodarstwa domowego oraz właściciele marek mogą spotkać wystawców oferujących surowce, opakowania i usługi z zakresu testowania, recepturowania czy produkcji na zlecenie. Targi stanowią ekskluzywne spotkanie, które dzięki starannie opracowanemu zakresowi tematycznemu trafia do branży kosmetycznej, uzyskującej z roku na rok coraz lepsze wyniki.

Podczas dwóch dni targowych swoje produkty i usługi zaprezentuje ponad 200 firm.


W jednym miejscu i czasie
Odwiedzający będą mieli okazję zapoznać się z aktualną ofertą takich przedstawicieli polskiego rynku opakowaniowego jak Masterchem, Polipack, Polpak, czy AMK Vision Wood. Wśród europejskich przedsiębiorstw znajdą się m.in. Acti Pack z Czech, ALLTUB Group z Francji, czy niemiecki Hopf Packaging. Nie zabraknie również drukarni m.in. Edelmann, czy rodzimej firmy Aniflex.
Podczas dwóch dni targowych swoje produkty i usługi zaprezentuje ponad 200 firm i marek.
Tradycją jest, że targom CosmeticBusiness Poland towarzyszy bogaty program konferencji, w ramach którego eksperci i praktycy poruszają aktualne zagadnienia z branży. Program pierwszego dnia skoncentrowany będzie m.in. na trendach kosmetycznych w nadchodzącym roku. Drugiego dnia odbędzie się konferencja Packaging (R)evolution! Już po raz trzeci firma Aniflex zaprosiła ekspertów z takich firm jak: PC Print, Kółko i krzyżyk czy Avery Dennison, Splinx, Dekorglass Działdowo oraz Retail do udziału w organizowanym przez siebie forum.
Praktycy rynku opakowaniowego w swoich prezentacjach opowiedzą o nowych, ciekawych, a czasem zaskakujących rozwiązaniach dla druku etykiet i opakowań, uszlachetnieniach i zdobieniach oraz szeroko rozumianym designie. Jednym słowem: nowości ze świata opakowań już niebawem znajdą się w jednym miejscu i czasie!
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Jak ugasić pragnienie…?

… a szczególnie pragnienie by na przykład zjeść całe niebo lub wypić wszystkie gwiazdy na niebie...?

 

Pragnienie sprawia, że wysychamy od środka, w dosłownym jak i w przenośnym tego słowa znaczeniu. Sam fakt, że masz jakieś marzenia lub pragnienia oznacza, że masz też odpowiednie zdolności do ich zrealizowania. Tak długo kiedy pragnienie jest o dobrej intencji i wiemy, czego pragniemy, nasze dążenia nabierają siły...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty