Komentarze


 



  • Zmiana
  • Warto wiedzieć, że na dobrą zmianę opakowania zawsze jest odpowiednia pora. Nie liczy się ani dzień, ani pora roku, ani koniunktura. Liczy się tylko wola zmiany i nowa, lepsza wizja. Ktoś mądry zauważył, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Tak, to się zgadza. Ja dodałabym również, iż postrzeganie zależy od naszej wiedzy, predyspozycji, umiejętności, doświadczenia, mądrości, inteligencji, poczucia humoru...

    więcej »
  • Ruch i Świat
  • Sekret zdrowia i urody to RUCH. Mądre powiedzenie mówi: bezruch to choroba, ruch to zdrowie, a sport to mord! Zatem nie ma co przesadzać w życiu, ponieważ przez przypadek można się zabić. Dlatego tylko mądry, ruch jest właściwy. Ruch może zastąpić wszystkie lekarstwa, ale wszystkie lekarstwa nie zastąpią nigdy ruchu. Ruch jest nawet lekarstwem na smutek. Ruch rządzi całym Światem.

    więcej »
  • Nie wszystko złoto, co się świeci
  • Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

    więcej »
  • Gender Design
  • Konsumpcja cielesności to trend, który obserwuje świat już od dłuższego czasu. Początkowo ruch emancypacyjny w znaczącym stopniu przełamał klasyczny podział ról i nierówne traktowanie płci. Również takie branże jako opakowaniowa miały w tym zakresie swój renesans albowiem przykładowo w branży kosmetycznej i odzieżowej powstawało coraz więcej produktów typu unisex.

    więcej »
  • Hot red – to prawdziwa miłość!
  • Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca.

    więcej »
  • Prognoza koloru
  • Generalnie obserwuje się wyraźną ekspansję koloru w branży opakowaniowej. Coraz większe znaczenie zyskuje subtelna harmonia kolorów, kształtów, materialności, wrażeń dotykowych czy faktury powierzchni. Obchodzenie się z kolorami, kształtami i materiałami nabiera charakteru coraz bardziej eksperymentalnego.

    więcej »
  • Luksus opakowań - „obfita urodzajność”
  • Luksus jest nie tylko wszechobecny w życiu, ale również w produkcji opakowań. Latanie samolotem nie jest już luksusem... a tłoczenie folią, efekty metaliczne, druk pigmentami perłowymi itp. nawet najbardziej tanich opakowań masowych i z sektora FMCG jest wszechobecne.

    więcej »
  • Marka "ja"
  • W ciągu minionych 60 lat zachowania konsumenckie wskutek zmiany trendów opakowań oraz dobrobytu i masowej konsumpcji doświadczyły ogromnego wysublimowania. Od dawna nie chodzi już tylko o bezmyślną materialną konsumpcję, lecz pełni ona funkcję coraz bardziej definiującą i komunikującą na zewnątrz świadomość kupującego. 

    więcej »
  • Opakowanie i druk są nierozdzielne!
  • Żaden z tradycyjnych sektorów działalności gospodarczej nie podlega takim przeobrażeniom, co segment druku opakowań. Obraz drukarza w niebieskim uniformie, który stoi z czarnymi palcami przy maszynie i walczy o jakość druku, od dawna należy już do historii.

    więcej »
  • Luksus versus McDonald’s
  • Rynek produktów luksusowych rośnie w bardzo szybkim tempie. Wiele firm buduje swój asortyment pod tym kątem, a klienci, nie tylko zamożni, kupują: Luis Vuitton, Hermes, Prada, Porsche Design. Szczególnie dobrze sprzedają się takie produkty jak zegarki, moda czy biżuteria. Wystarczy przejść się po berlińskim Ku’damm, francuskiej Lafayette, londyńskim Harrodsie...

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Zmiana

    Warto wiedzieć, że na dobrą zmianę opakowania zawsze jest odpowiednia pora. Nie liczy się ani dzień, ani pora roku, ani koniunktura. Liczy się tylko wola zmiany i nowa, lepsza wizja. Ktoś mądry zauważył, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Tak, to się zgadza. Ja dodałabym również, iż postrzeganie zależy od naszej wiedzy, predyspozycji, umiejętności, doświadczenia, mądrości, inteligencji, poczucia humoru...

    Reklama

    Ankieta

    Jak oceniasz nową stronę internetową

    5
    4
    3
    2

    Ogłoszenia

    Stanowisko:
    Region:
    zobaczy wszystkie oferty