Komentarze

 

 



  • Gala ART OF PACKAGING - nowy termin 18.05.2020
  • Drodzy Partnerzy, Drodzy Profesjonaliści, Drodzy Studenci,
    Szanowni Państwo,

    W związku obecnymi wydarzeniami postanowiliśmy przełożyć termin Gali ART OF PACKAGING. Ogrom telefonów, który otrzymaliśmy w ostatnich dniach utwierdza nas w przekonaniu, że jesteście Państwo z nami. Dziękujemy!
    Dziękujemy również wszystkim za wsparcie i pozytywny feedback oraz pełne zrozumienie sytuacji.

    więcej »
  • Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata
  • W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

    więcej »
  • Od kuli bilardowej do grzyba...
  • John Hyatt w 1869 roku opatentował łatwy do formowania materiał o nazwie celuloid, mogący służyć jako substytut kości słoniowej do wyrobu kul bilardowych. Okazał się on być bardzo wszechstronny. I tak powstały tworzywa sztuczne!

    więcej »
  • Fascynacja składanym cudełkiem-pudełkiem...
  • O znaczeniu opakowania w fazie zakupu można pisać bez końca. O ważności opakowań, ich wpływie na potencjalnego nabywcę oraz roli marketingowej napisano już wiele książek.

    więcej »
  • Ciepło, miło, solidnie, ekologicznie, kartonowo...
  • Na czym polega wyjątkowość opakowań kartonowych? Dlaczego tak chętnie kupujemy produkty zapakowane w karton lub niejednokrotnie ekstrawagancko w tekturę? Dlaczego opakowania kartonowe sprawiają wrażenie ciepłych i miłych?

    więcej »
  • Opakowanie spontaniczne
  • Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

    więcej »
  • Gra wyrafinowanych pomysłów...
  • Przedsiębiorstwa dokładają bardzo wielu starań, aby ich opakowania były piękne i kuszące. Bardzo dużo czasu poświęcają coraz to wymyślniejszemu wzornictwu, które można zauważyć na półkach sklepowych. Marketing produktowy przypomina wręcz wojnę projektantów. Las produktów w wysublimowanych opakowaniach na półkach sklepowych nie jest w obecnych czasach rzadkością. 

    więcej »
  • Inteligentny design opakowania
  • Wraz z rozwojem gospodarczym muszą podążać również i opakowania. Często są one określane jako „inteligentne”, ponieważ do ich funkcji należy również filtrowanie i interpretowanie informacji. Inteligentne opakowania można rozpoznać po określonych cechach: są interaktywne, przybierają coraz bardziej wyrafinowane formy i można je kształtować według życzeń klienta. 

    więcej »
  • Niezastąpione szkło!
  • Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

    więcej »
  • Czy wiedzieliście, że...
  • ...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

    ... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

    ... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

    ... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Gala ART OF PACKAGING - nowy termin 18.05.2020

    Drodzy Partnerzy, Drodzy Profesjonaliści, Drodzy Studenci,
    Szanowni Państwo,

    W związku obecnymi wydarzeniami postanowiliśmy przełożyć termin Gali ART OF PACKAGING. Ogrom telefonów, który otrzymaliśmy w ostatnich dniach utwierdza nas w przekonaniu, że jesteście Państwo z nami. Dziękujemy!
    Dziękujemy również wszystkim za wsparcie i pozytywny feedback oraz pełne zrozumienie sytuacji.

    Stanowisko:
    Region:
    zobaczy wszystkie oferty