Komentarze


 



  • Nie wszystko złoto, co się świeci
  • Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

    więcej »
  • Gender Design
  • Konsumpcja cielesności to trend, który obserwuje świat już od dłuższego czasu. Początkowo ruch emancypacyjny w znaczącym stopniu przełamał klasyczny podział ról i nierówne traktowanie płci. Również takie branże jako opakowaniowa miały w tym zakresie swój renesans albowiem przykładowo w branży kosmetycznej i odzieżowej powstawało coraz więcej produktów typu unisex.

    więcej »
  • Hot red – to prawdziwa miłość!
  • Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca.

    więcej »
  • Prognoza koloru
  • Generalnie obserwuje się wyraźną ekspansję koloru w branży opakowaniowej. Coraz większe znaczenie zyskuje subtelna harmonia kolorów, kształtów, materialności, wrażeń dotykowych czy faktury powierzchni. Obchodzenie się z kolorami, kształtami i materiałami nabiera charakteru coraz bardziej eksperymentalnego.

    więcej »
  • Luksus opakowań - „obfita urodzajność”
  • Luksus jest nie tylko wszechobecny w życiu, ale również w produkcji opakowań. Latanie samolotem nie jest już luksusem... a tłoczenie folią, efekty metaliczne, druk pigmentami perłowymi itp. nawet najbardziej tanich opakowań masowych i z sektora FMCG jest wszechobecne.

    więcej »
  • Marka "ja"
  • W ciągu minionych 60 lat zachowania konsumenckie wskutek zmiany trendów opakowań oraz dobrobytu i masowej konsumpcji doświadczyły ogromnego wysublimowania. Od dawna nie chodzi już tylko o bezmyślną materialną konsumpcję, lecz pełni ona funkcję coraz bardziej definiującą i komunikującą na zewnątrz świadomość kupującego. 

    więcej »
  • Opakowanie i druk są nierozdzielne!
  • Żaden z tradycyjnych sektorów działalności gospodarczej nie podlega takim przeobrażeniom, co segment druku opakowań. Obraz drukarza w niebieskim uniformie, który stoi z czarnymi palcami przy maszynie i walczy o jakość druku, od dawna należy już do historii.

    więcej »
  • Luksus versus McDonald’s
  • Rynek produktów luksusowych rośnie w bardzo szybkim tempie. Wiele firm buduje swój asortyment pod tym kątem, a klienci, nie tylko zamożni, kupują: Luis Vuitton, Hermes, Prada, Porsche Design. Szczególnie dobrze sprzedają się takie produkty jak zegarki, moda czy biżuteria. Wystarczy przejść się po berlińskim Ku’damm, francuskiej Lafayette, londyńskim Harrodsie...

    więcej »
  • Dekalog opakowaniowy c.d... Jak zrobić to lepiej!
  • Do ważnych projektów opakowaniowych należy, podobnie zresztą jak w życiu, skrupulatnie się przygotować tak, aby efekt końcowy zachwycał! Każdy projekt winien być wyzwaniem i stanowić unikatowy projekt. Należy stworzyć coś z efektem „wow” tak aby powstało dzieło niepowtarzalne, które zachwyci od pierwszego wejrzenia.

     

    więcej »
  • Parfum de Luxe
  • Zapach nie jest łatwo opakować. To w dużej części doznania, uczucia które pobudzają naszą wyobraźnię. Ale jedno jest pewne. Perfumy kojarzą nam się i są dobrem luksusowym. Luksus jednak to coś bardzo ulotnego i trudno uchwytnego. Tak naprawdę dla każdego to pojęcie oznacza coś innego.

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Nie wszystko złoto, co się świeci

    Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

    Reklama

    Ankieta

    Jak oceniasz nową stronę internetową

    5
    4
    3
    2

    Ogłoszenia

    Stanowisko:
    Region:
    zobaczy wszystkie oferty