Komentarze

 

 



  • Niezastąpione szkło!
  • Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

    więcej »
  • Czy wiedzieliście, że...
  • ...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

    ... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

    ... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

    ... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

    więcej »
  • Życie bez opakowań? Niemożliwe!
  • Wszyscy dobrze wiemy, że opakowanie odgrywa w naszym życiu bardzo ważną rolę. Ważną to wręcz mało powiedziane. Bez opakowań nie możemy sobie wyobrazić naszego życia. Jak kupilibyśmy codzienne produkty, gdyby nie były one zapakowane? Gdyby nie było opakowań, zniknęłyby wszystkie sklepy samoobsługowe, a nasza cywilizacja powróciłaby do pierwotnego stanu. 

    więcej »
  • Dobre wejście w nowy rok?
  • Nowy rok zaczął się… a miniony skończył. Podobnie jak rok poprzedni. Zaskoczył nas fuzjami i przejęciami firm w branży opakowaniowej. Dalsze duże i strategiczne fuzje oczekiwane są jeszcze w tym roku. Międzynarodowe fuzje nie są bez wpływu na polski rynek. Powodują one bowiem również zmiany na rynkach lokalnych. Zmieniają się wówczas dystrybutorzy poszczególnych produktów.

    więcej »
  • Co to jest Marka?
  • Marka jest określona przez opakowanie daleko bardziej niż przez sam produkt. Niewielu ludzi jest w stanie rozpoznać swoje papierosy, jogurt czy mleko wśród nieoznakowanych próbek. Nieoznakowane produkty to produkty niezadrukowane. Dopiero opakowanie zadrukowane przekazuje treść konsumentowi. Dzięki drukowi wyrażamy treść obrazem i przekazujemy odbiorcy to co chcemy o produkcie powiedzieć.

    więcej »
  • Kolory życia
  • Czarny jak węgiel, zielony jak trawa, żółty jak słońce, niebieski jak niebo, lazurowy jak woda. Również uczucia można wyrazić w kolorach: miłość pąsowa, nadzieja zielona, wiara błękitna, tęsknota fioletowa, myśl złota. Szczęśliwi ci, którzy widzą piękno w miejscach zwykłych, tam gdzie inni niczego nie widzą! Wszystko jest piękne, wystarczy tylko umieć dobrze spojrzeć. Życie ma tyle kolorów, ile potrafisz w nim dostrzec. 

     

     
    więcej »
  • Zmiana
  • Warto wiedzieć, że na dobrą zmianę opakowania zawsze jest odpowiednia pora. Nie liczy się ani dzień, ani pora roku, ani koniunktura. Liczy się tylko wola zmiany i nowa, lepsza wizja. Ktoś mądry zauważył, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Tak, to się zgadza. Ja dodałabym również, iż postrzeganie zależy od naszej wiedzy, predyspozycji, umiejętności, doświadczenia, mądrości, inteligencji, poczucia humoru...

    więcej »
  • Ruch i Świat
  • Sekret zdrowia i urody to RUCH. Mądre powiedzenie mówi: bezruch to choroba, ruch to zdrowie, a sport to mord! Zatem nie ma co przesadzać w życiu, ponieważ przez przypadek można się zabić. Dlatego tylko mądry, ruch jest właściwy. Ruch może zastąpić wszystkie lekarstwa, ale wszystkie lekarstwa nie zastąpią nigdy ruchu. Ruch jest nawet lekarstwem na smutek. Ruch rządzi całym Światem.

    więcej »
  • Nie wszystko złoto, co się świeci
  • Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

    więcej »
  • Gender Design
  • Konsumpcja cielesności to trend, który obserwuje świat już od dłuższego czasu. Początkowo ruch emancypacyjny w znaczącym stopniu przełamał klasyczny podział ról i nierówne traktowanie płci. Również takie branże jako opakowaniowa miały w tym zakresie swój renesans albowiem przykładowo w branży kosmetycznej i odzieżowej powstawało coraz więcej produktów typu unisex.

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Niezastąpione szkło!

    Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

    Ogłoszenia

    Stanowisko:
    Region:
    zobaczy wszystkie oferty