Gdzie ta impreza? Limitowana edycja puszek marki Carlsberg

Z początkiem maja br. ruszyła wielka akcja promocyjna „Where’s the Party?”, która potrwa do końca października. W ramach akcji konsumenci mają szansę wygrać podróż dla siebie i trójki znajomych na prawdopodobnie najlepsze imprezy tego roku w Brazylii, Tajlandii i Wielkiej Brytanii. Aby wziąć udział w akcji należy szukać unikalnego kodu pod kapslem butelki lub kluczykiem puszki Carlsberg w edycji „Where’s the party?”. Szczęśliwi znalazcy powinni zatrzymać oryginalny kluczyk lub kapsel, zarejestrować się na stronie www.carlsberg.pl i wpisać kod, który pozwoli na udział w kolejnym etapie zabawy i mieć szansę na wygranie jednego z sześciu wyjazdów. „Carlsberg inspiruje do najbardziej szalonych i ciekawych pomysłów na wspólne zabawy. Poprzez promocję »Where’s the party?« wznosimy toast za młodych ludzi z całego świata, którzy uwielbiają dobrą zabawę” – dodaje Bartosz Dziendziel, Junior Brand Manager marki Carlsberg. W ramach promocji marka Carlsberg przygotowała także limitowaną edycję puszki wydrukowanej w technologii typo offsetu (połączenie flekso z offsetem). Wyróżnia się ona młodzieżową grafiką przedstawiającą najbardziej charakterystyczne elementy stolic wszystkich trzech krajów, które zostały objęte promocją.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niezastąpione szkło!

Czy możemy sobie wyobrazić wodę toaletową w opakowaniu PET, piwo w kartoniku, wino lub alkohole wysokoprocentowe w puszce? Stanowczo NIE! Byłoby to swojego rodzaju gwałtem na tych wyrobach. Co prawda ekskluzywne perfumy zapakowane są z reguły dodatkowo w elegancki kartonik, ale sam produkt jest zawsze w szklanym „majstersztyku”. Eleganckimi perfumami, podobnie jak i szlachetnymi trunkami napełniane są wyłącznie szklane butelki. Kiedy przyjrzymy im się bliżej, zauważymy, że niejednokrotnie zdobią je wymyślne wzory.

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty