Widać na wylot

Fiński producent wody mineralnej Vellamo podjął współpracę z UPM Raflatac w sprawie produkcji przezroczystego tworzywa na bazie drewna. W produkcji zastosowano Forest Film firmy UPM Raflatac, który reklamowany jest jako pierwszy na świecie i jedyny drewniany materiał do etykietowania z polipropylenu. Folia wytworzona została z UPM BioVerno – benzyny, która według firmy jest w 100 procentach oparta na drewnie pochodzącym z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony. UPM twierdzi, że odpowiada na potrzeby właścicieli marek, aby zastąpić tradycyjne materiały oparte na paliwach kopalnych odnawialnymi, i oferuje firmom takim jak Vellamo skuteczny i skuteczny sposób na osiągnięcie celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Etykieta zawiera również RafMore firmy UPM Raflatac, inteligentne rozwiązanie, które pozwala konsumentom skanować etykiety unikalne dla każdej butelki Vellamo i uzyskiwać dostęp do danych dotyczących cyklu życia produktu i wytworzonego śladu węglowego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty