Widać na wylot

Fiński producent wody mineralnej Vellamo podjął współpracę z UPM Raflatac w sprawie produkcji przezroczystego tworzywa na bazie drewna. W produkcji zastosowano Forest Film firmy UPM Raflatac, który reklamowany jest jako pierwszy na świecie i jedyny drewniany materiał do etykietowania z polipropylenu. Folia wytworzona została z UPM BioVerno – benzyny, która według firmy jest w 100 procentach oparta na drewnie pochodzącym z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony. UPM twierdzi, że odpowiada na potrzeby właścicieli marek, aby zastąpić tradycyjne materiały oparte na paliwach kopalnych odnawialnymi, i oferuje firmom takim jak Vellamo skuteczny i skuteczny sposób na osiągnięcie celów w zakresie zrównoważonego rozwoju. Etykieta zawiera również RafMore firmy UPM Raflatac, inteligentne rozwiązanie, które pozwala konsumentom skanować etykiety unikalne dla każdej butelki Vellamo i uzyskiwać dostęp do danych dotyczących cyklu życia produktu i wytworzonego śladu węglowego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty