Zastosowanie innowacyjnych opakowań w branży FMCG

Czy warto wiedzieć, co dzieje się na rynku opakowań? Oczywiście! Jako redakcja staramy się nie tylko badać rynek, ale i wspierać tych, którzy się tym zajmują. Każdy z Was, Drodzy Czytelnicy, ma do czynienia z opakowaniami zarówno profesjonalnie jak i jako konsument. Któż może wiedzieć o nich więcej? Dlatego prosimy o wypełnienie ankiety, pani Joanny Zjawin, która przysłuży się powstaniu artykułu naukowego oraz publikacji w magazynie PACKAGING POLSKA. Badanie ankietowe dotyczy zastosowań innowacyjnych opakowań w branży FMCG. Jej celem jest zbadanie zarówno świadomości związanej z istnieniem jak i zastosowaniem innowacyjnych opakowań. Uzyskane wyniki zostaną wykorzystane do celów naukowych. Wszystkich zainteresowanych tematem zachęcamy także do przeglądania naszego magazynu, gdyż wnioski z przeprowadzonego badania przedstawimy już wkrótce. Drodzy Czytelnicy, liczymy na Waszą pomoc i wypełnienie ankiety, do której odnośnik znajduje się poniżej.

 

https://goo.gl/forms/nN2QUdrP3x4EYJBk1

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty