Integracja cyfrowego drukowania

Inteligentne rozwiązanie do etykietowania RafMore wprowadzone na rynek przez UPM Raflatac będzie teraz dostępne szybciej i bezpieczniej niż kiedykolwiek dzięki integracji między cyfrowymi maszynami drukującymi Xeikon a platformą Internet of Packaging firmy Magic Add. Platforma IoP Magic Add, która zasila RafMore, może teraz wysyłać unikalne identyfikatory do maszyn cyfrowych Xeikon bezpośrednio z chmury. Dzięki temu maszyny Xeikon mogą automatycznie i bezpiecznie drukować inteligentne etykiety RafMore z unikalnymi, cyfrowymi tożsamościami w postaci dowolnego standardowego, odczytywalnego maszynowo kodu o krótszych terminach realizacji i w większych ilościach niż kiedykolwiek wcześniej. Nawet jeśli użytkownik potrzebuje kilku milionów etykiet, może po prostu dodać do nich unikalne identyfikatory podczas normalnego procesu drukowania. Integracja unikalnego generowania identyfikatorów Magic Add z systemami produkcji Xeikon X-800 umożliwia zastosowanie nowych aplikacji i skraca czas produkcji, ponieważ nie ma potrzeby ręcznej integracji ze strony operatora. Inteligentne pakowanie staje się znacznie szybsze i łatwiejsze dla właścicieli marek, zwłaszcza jeśli chcą drukować inteligentne etykiety po raz pierwszy. Zastosowanie inteligentnych etykiet w celu nadania produktom unikatowej tożsamości cyfrowej zapewnia wiele korzyści bez zwiększania kosztów jednostkowych etykiet. Inteligentnych etykiet RafMore firmy UPM Raflatac można używać m.in. do: śledzenia pochodzenia produktu, uwierzytelniania produktów i walki z ich podrabianiem, redukcji ilości wycofywanych produktów, przedstawiania referencji konsumentów w zakresie zrównoważonego rozwoju i wielu innych zastosowań. W zamian za oferowanie użytkownikom większej ilości informacji o produktach i przejrzystości łańcucha dostaw, marki zyskują cenne dane rynkowe oparte na ich wykorzystaniu przez klientów w czasie rzeczywistym. Firma Xeikon zaprezentowała możliwości nowej integracji na targach Labelexpo Europe 2019 w Brukseli. Na stoisku dystrybuowane było demo z inteligentnymi etykietami RafMore posiadającymi unikalne identyfikatory pobrane bezpośrednio z platformy IoP Magic Add. Oprócz prezentacji cyfrowo drukowanych inteligentnych etykiet, demo stanowiło rzeczywisty przykład potęgi inteligentnych opakowań. Dema zawierają próbki w pełni śledzonej kawy pochodzącej z pilotażu prowadzonego przez firmy Magic Add, UPM Raflatac, Paulig, firmy partnerskiej producenta kawy - Volcafe oraz program pomocy rolnikom Volcafe Way. Dzięki inteligentnym etykietom RafMore kawę Pauliga śledzono od momentu zbioru w Gwatemali, poprzez proces jej palenia i pakowanie. Pilotaż ma na celu zwiększenie przejrzystości poprzez pokazanie konsumentom dokładnie, skąd pochodzi ich kawa, że ​​była uprawiana i zbierana w sposób zrównoważony oraz gdzie wędrowała wzdłuż łańcucha dostaw.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty