Opakowania szklane wygrywają

 

Europejska produkcja szklanych opakowań stale rośnie – tak mówią najnowsze dane opublikowane przez Europejską Federację Szklanych Opakowań. Wzrost o 2 procent w tonach odnotowany w pierwszej połowie roku 2019 odpowiada najlepszym wynikom w ciągu ostatnich 4 lat. Wzrostu sugeruje, że sektor ten pozostaje atrakcyjny dla klientów i inwestorów, a szkło do pojemników będzie miało kluczowe znaczenie dla zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym. Faktem jest, że zrównoważony rozwój wpływa na zachowania zakupowe konsumentów. Zgodnie z publicznie dostępnym raportem Nielsena, w obszarze szybko zmieniających się dóbr konsumpcyjnych (FMCG), kupujący często szukają produktu, który jest dobry dla środowiska. Zwiększony popyt na szkło odzwierciedla rosnące poszukiwanie konsumenta dla zdrowego i zrównoważonego stylu życia, także jeśli chodzi o wybór opakowań. Opakowania szklane to niekwestionowany wiodący materiał opakowaniowy dla wielu sektorów, takich jak piwo, wina niegazowane i musujące, napoje spirytusowe, i stale odzyskuje udział w rynku żywności, wody i napojów bezalkoholowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty