O NAS

Packaging Polska jest miesięcznikiem dla nowoczesnego przemysłu opakowaniowego. Podstawową grupą docelową są menedżerowie produktu z firm i przedsiębiorstw, które potrzebują opakowań. Połączenie tematów technicznych z informacjami rynkowymi oraz zagadnieniami związanymi z tworzeniem opakowań lub reklamy tworzy kanał komunikacji pomiędzy producentem a odbiorcą opakowań. Packaging Polska jest merytorycznym miesięcznikiem o opakowaniach wyróżniającym się wyjątkową treścią i layoutem. Jego celem jest zapewnienie nie tylko rzetelnego przepływu informacji, ale przede wszystkim zwrócenie uwagi na współzależności istniejące w świecie opakowań. Jest on skierowany do wszystkich tych, którzy pracują z opakowaniami : począwszy od projektu, poprzez produkcję, a na logistyce kończąc.

 

PACKAGING POLSKA jest publikowany w języku polskim, ale w niektórych szczególnych przypadkach, np. z okazji udziału w międzynarodowych targach, przygotowywane są wydania specjalne w języku angielskim i / lub niemieckim.

Packaging Polska to miesięcznik poświęcony rynkowi. Jest skierowany do przemysłu opakowaniowego i jego grupą docelową są firmy, które produkują lub potrzebują opakowań : wszyscy ci, którzy decydują o charakterze marek, wyborze materiałów i technologii, są odpowiedzialni za jakość końcowego produktu, mają wpływ na wygląd i cenę, oraz którzy uczestniczą w łańcuchu sprzedaży, jak dostawcy lub ostateczni konsumenci.

 

Prenumeratorami Packaging Polska są:

Przedstawiciele przemysłu opakowań: zarówno producenci opakowań i studia projektowe, jak i drukarze, producenci i dystrybutorzy maszyn, materiałów opakowaniowych lub systemów znakujących i etykietujących; prezesi firm pakujących, menedżerowi produktu, kierownicy sprzedaży, menadżerowie ds. kluczowych klientów i marek. Odbiorcy z branż FMCG: spożywczej, alkoholi, farmaceutycznej, kosmetycznej, chemicznej i logistycznej, a także międzynarodowe sieci handlowe. Pozostała część prenumeratorów to: studenci i wykładowcy z działów wzornictwa przemysłowego na uczelniach artystycznych, jak i domy mediowe, instytucje finansowe, agencje PR i osoby prywatne.

Komentarz miesiąca

Nie wszystko złoto, co się świeci

Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty