Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

09-10.10.2024 · Packaging Innovations, Kraków

04-07.11.2024 · All4Pack, Paryż

13-15.11.2024 · TAROPAK, Poznań

Coca-Cola z tekturą KeelClip

Coca-Cola wprowadziła innowacyjną technologię pakowania KeelClip z tektury do pakowania puszek z napojami. Koncern ściśle współpracował z Graphic Packaging International - twórcą technologii KeelClip - w celu wprowadzenia na rynek europejski tego ekologicznego rozwiązania, które nie tylko zastępuje folię, ale także minimalizuje wymaganą ilość materiału. W ramach tej inicjatywy Coca-Cola wyeliminuje folię termokurczliwą ze wszystkich opakowań zbiorczych na wszystkich rynkach Unii Europejskiej do końca 2021 r. W sumie koncern zainwestuje 15 mln euro i rozpocznie wdrażanie inicjatywy w Irlandii i Polsce na początku przyszłego roku, a następnie w Austrii, Włoszech, Szwajcarii i Rumunii w 2020 r. Pozwoli to zaoszczędzić 2000 ton tworzywa sztucznego i 3000 ton CO2 rocznie. KeelClip będzie stosowany na wszystkich opakowaniach zbiorczych do ośmiu opakowań, w przypadku większych zostanie zastosowany karton. Technologia KeelClip jest skuteczna w przypadku opakowań o różnych średnicach i wysokościach. Oznacza to, że można zapewnić bezpieczne, skuteczne pakowanie bez potrzeby stosowania dodatkowego tworzywa sztucznego. Kiedy koncerny takie jak Coca-Cola inwestują w eko-technologie, naprawdę można zmienić sposób pakowania towarów i sprawić, by branża zmieniła się na lepsze.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Świat opakowań w Düsseldorfie...

Po ośmioletniej przerwie w organizacji drupy, już za kilka dni w Düsseldorfie odbędą się długo wyczekiwane targi. Ostatnie targi poligraficzne i papiernicze drupa (Messe für Druck und Papier) w 2016 roku bardzo intensywnie rozwinęły się w kierunku opakowań. W efekcie wszystkie opakowania trzeba wydrukować. Tendencja ta w tym roku jest kontynuowana, ponieważ branża poligraficzna i opakowaniowa uległa ogromnym zmianom. „Zwykły” druk...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty