Coca-Cola z tekturą KeelClip

Coca-Cola wprowadziła innowacyjną technologię pakowania KeelClip z tektury do pakowania puszek z napojami. Koncern ściśle współpracował z Graphic Packaging International - twórcą technologii KeelClip - w celu wprowadzenia na rynek europejski tego ekologicznego rozwiązania, które nie tylko zastępuje folię, ale także minimalizuje wymaganą ilość materiału. W ramach tej inicjatywy Coca-Cola wyeliminuje folię termokurczliwą ze wszystkich opakowań zbiorczych na wszystkich rynkach Unii Europejskiej do końca 2021 r. W sumie koncern zainwestuje 15 mln euro i rozpocznie wdrażanie inicjatywy w Irlandii i Polsce na początku przyszłego roku, a następnie w Austrii, Włoszech, Szwajcarii i Rumunii w 2020 r. Pozwoli to zaoszczędzić 2000 ton tworzywa sztucznego i 3000 ton CO2 rocznie. KeelClip będzie stosowany na wszystkich opakowaniach zbiorczych do ośmiu opakowań, w przypadku większych zostanie zastosowany karton. Technologia KeelClip jest skuteczna w przypadku opakowań o różnych średnicach i wysokościach. Oznacza to, że można zapewnić bezpieczne, skuteczne pakowanie bez potrzeby stosowania dodatkowego tworzywa sztucznego. Kiedy koncerny takie jak Coca-Cola inwestują w eko-technologie, naprawdę można zmienić sposób pakowania towarów i sprawić, by branża zmieniła się na lepsze.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty