Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Nowa odsłona Mirindy. Wibrująca identyfikacja wizualna

© PepsiCo

Mirinda zaprezentowała nowy system identyfikacji wizualnej, któremu towarzyszy wprowadzenie nowej globalnej platformy marki NoFlavourLikeYourFlavour (Nie ma smaku jak twój smak), Nowy branding skupia się na takich aspektach jak zabawa, kreatywność i wyjątkowość.

Umieszczając śmiałość na czele nowego, "M pactful" wyglądu Mirindy, owocowa marka gazowanego napoju bezalkoholowego ma na celu dostarczenie tak bardzo potrzebnej iskry inspiracji, której poszukuje generacja Z. Nowe wzornictwo ma odzwierciedlać śmiałość i żywiołowość pokolenia młodych twórców tak w świecie rzeczywistym jak i wirtualnym.

#NoFlavourLikeYourFlavour
Wraz z rozpoczęciem kampanii #NoFlavourLikeYourFlavour, marka Mirinda otrzymała nową, uderzającą identyfikację wizualną pod nazwą "Making an M-pact", która została opracowana przez PepsiCo Design and Innovation, aby pobudzić kreatywność. Logo Mirinda zostało odświeżone poprzez zastosowanie jaśniejszej zieleni, ostrzejszych kantów i czystszych linii, aby wzmocnić jego wyjątkowość. Ikoniczne "M" Mirindy służy jako kanwa kreatywności, na której marka jest powoływana do życia. Nowa identyfikacja wizualna charakteryzuje się zabawnymi paletami kolorów, które zapewniają przypływ orzeźwienia, a wirujące kule, musujące bąbelki i soczyste ilustracje owoców podkreślają zabawowy i energiczny charakter napoju.

Wszechstronne dopasowanie
Każdy z ponad 50 nieodpartych owocowych smaków marki, w tym ulubione przez fanów Zielone Jabłko, Pomarańcza, Ananas, Truskawka i Arbuz, otrzyma odpowiednią paletę kolorów, każdy w żywych, kontrastujących barwach. Innowacyjne oferty smakowe Mirindy są dostosowane do unikalnych podniebień społeczności na całym świecie, w tym Green Cream Soda i Orange Tamarind w Wietnamie oraz Acai Berry w Polsce. Nowa identyfikacja wizualna będzie widoczna na wszystkich puszkach Mirinda, towarach, reklamach, wyświetlaczach detalicznych, mediach cyfrowych i wszędzie tam, gdzie można znaleźć Mirinda na 200 rynkach.
Nowa tożsamość wizualna Mirindy będzie rozwijana na wiodących 20 rynkach międzynarodowych od maja 2023 roku, a wiele z nich będzie zawierało na puszkach swoje ojczyste języki. Rozpoczynając od Wietnamu i Tajlandii, nowa identyfikacja wizualna pojawi się następnie w Polsce, Rumunii, Czechach, na Ukrainie, Węgrzech, w Chorwacji, Strefie Gazy/Palestynie, Meksyku, Argentynie, Egipcie, Iraku, Ugandzie, Etiopii, Chinach, Pakistanie, Kuwejcie, Katarze, Omanie, Bahrajnie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty