Opakowaniowa misja Aldi

W sieciach sklepów Aldi do 2020 roku wszystkie opakowania produktów marki własnej będą wykonane z materiałów certyfikowanych lub pochodzących z recyklingu.

Sieć sklepów Aldi podjęła się nowej misji opakowaniowej, która będzie realizowana we wszystkich krajach. Firma deklaruje, że do końca 2020 roku wszystkie opakowania produktów marek własnych będą wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu lub certyfikowanych źródeł, natomiast do 2025 będą się nadawać do recyklingu. Zapowiada również wprowadzenie siatek wielokrotnego użytku na warzywa i owoce, eliminując reklamówki „zrywki”. Co więcej, z oferty sklepów znikną także jednorazowe produkty z tworzyw sztucznych, takie jak talerze, sztućce, kubki i słomki. Do roku 2019 dzięki podjętym działaniom firmie udało się zaoszczędzić około 369 ton tworzyw sztucznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty