Lidl usuwa postaci z kreskówek

Supermarkety Lidl zdecydowały się usunąć postacie z kreskówek z opakowań płatków śniadaniowych własnej marki, co ma pomóc rodzicom w walce z siłą marketingu i zachęcić dzieci do dokonywania zdrowszych wyborów. Ten ruch jest odpowiedzią na apele blisko trzech czwartych rodziców, którzy twierdzą, że atrakcyjne opakowania przyciągają uwagę dzieci, którzy nie zdają sobie sprawy ze szkodliwości zbyt dużej ilości cukru czy soli.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty