Jogurt od Tiffanyego. Luksusowe opakowania na produkty codziennego użytku

W muzeum rzeźby i designu SFMCD w San Francisco można podziwiać niesamowitą ekspozycję. Projekt Peddy Mergui „Wheat is Wheat is Wheat” („Mąka to mąką to mąka” w wolnym tłumaczeniu) to zabawna prowokacja, przedstawiająca opakowania najdroższych marek na świecie promujące produkty codziennego użytku. Poprzez mleko w kartonie od Apple, torebkę na mąkę od Prady czy puszkę na mleko w proszku od Chanel projektant zmusza kupujących do przemyślenia ich zachowań konsumpcyjnych i atakuje kulturę globalnego konsumpcjonizmu.

 

Peddy Mergui jest cenionym projektantem o międzynarodowej sławie. Otrzymał nagrodę Rebrand 100 Global Awards 2013, zajął trzecie miejsce w konkursie Israeli National Bills Design 2011, srebrny medal Binlah Houralit w Pradze oraz srebrną gwiazdę od Packaging Center w 2006 r. Jest właścicielem agencji kreatywnej Talking Brands, wykładowcą i założycielem wydziału projektowania w Holon Institute of Technology w Izraelu. Wystawa „Wheat is Wheat is Wheat” została ufundowana przez konsulat generalny Izraela w San Francisco oraz przez Jewish Community Federation.

 

www.peddymergui.com


« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zmiana

Warto wiedzieć, że na dobrą zmianę opakowania zawsze jest odpowiednia pora. Nie liczy się ani dzień, ani pora roku, ani koniunktura. Liczy się tylko wola zmiany i nowa, lepsza wizja. Ktoś mądry zauważył, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Tak, to się zgadza. Ja dodałabym również, iż postrzeganie zależy od naszej wiedzy, predyspozycji, umiejętności, doświadczenia, mądrości, inteligencji, poczucia humoru...

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty