Hipsterstwo na grządkach. Rosyjski humor na etykietach

Co odróżnia warzywa rosnące na słońcu od tych hodowanych w szklarniach? Według właścicieli marki Sunfeel – radość życia. To uczucie próbowali oddać rosyjscy projektanci z agencji Otvetdesign, którzy przygotowali identyfikację wizualną produktów Sunfeel. Spróbowali oni spojrzeć na przetwory owocowo-warzywne z innej perspektywy i stworzyli zawadiackich bohaterów z hipsterskim wąsem i czarnymi jak Wołga okularami przeciwsłonecznymi, podkreślając swobodę towarzyszącą naturalnemu pochodzeniu produktów Sunfeel. Dlatego z etykiet patrzą na kupujących warzywa i owoce w okularach przeciwsłonecznych, których pewność siebie wynika z ich naturalnego piękna i wartości odżywczych. Każdy słoik i puszka z przetworami wyróżniają się niepowtarzalnym stylem wynikającym z rozbrajającego designu etykiety. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Nie wszystko złoto, co się świeci

Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty