Hipsterstwo na grządkach. Rosyjski humor na etykietach

Co odróżnia warzywa rosnące na słońcu od tych hodowanych w szklarniach? Według właścicieli marki Sunfeel – radość życia. To uczucie próbowali oddać rosyjscy projektanci z agencji Otvetdesign, którzy przygotowali identyfikację wizualną produktów Sunfeel. Spróbowali oni spojrzeć na przetwory owocowo-warzywne z innej perspektywy i stworzyli zawadiackich bohaterów z hipsterskim wąsem i czarnymi jak Wołga okularami przeciwsłonecznymi, podkreślając swobodę towarzyszącą naturalnemu pochodzeniu produktów Sunfeel. Dlatego z etykiet patrzą na kupujących warzywa i owoce w okularach przeciwsłonecznych, których pewność siebie wynika z ich naturalnego piękna i wartości odżywczych. Każdy słoik i puszka z przetworami wyróżniają się niepowtarzalnym stylem wynikającym z rozbrajającego designu etykiety. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty