Sprzedaż z ECP

 

Program ECP został wprowadzony wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu na większą wydajność operacyjną i redukcję ilości odpadów w globalnych łańcuchach dostaw.

© SATO

Firma Sato wprowadziła na rynek nowy, ukierunkowany na klientów programu sprzedaży wybranych etykiet i taśm termotransferowych w odpowiedzi na zapotrzebowanie na zwiększoną wydajność operacyjną i zmniejszenie ilości odpadów w globalnych łańcuchach dostaw. European Consumables Program (ECP) został opracowany, aby zapewnić dodatkowe korzyści klientom, przede wszystkim usprawnienie procesów etykietowania, a tym samym ograniczenie kosztów i związanych z nimi przestojów.

Jak podkreśla producent, dzięki bliskiej współpracy z klientami kluczowych sektorów – w tym służby zdrowia, handlu detalicznego, produkcji, przemysłu spożywczego, gastronomii oraz transportu i logistyki - firma stworzyła zestaw materiałów eksploatacyjnych dla konkretnych procesów i zastosowań.

Fundamentem programu jest współpraca firmy z klientami, w celu określenia potrzeb w zakresie rodzaju i ilości etykiet i dostosowania ich do konkretnych potrzeb operacyjnych. To kompleksowe podejście umożliwia klientom zmniejszenie kosztów, ilości odpadów i redukcję emisji dwutlenku węgla bez uszczerbku dla wydajności. ECP zawiera szeroką gamę asortymentu produkowanego we własnych zakładach, przy użyciu najwyższej jakości materiałów. Oferta obejmuje etykiety termiczne, termotransferowe i foliowe.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty