Nowości z Beskidu. Redesign butelki Muszynianka

 

Po kilkunastu latach została przeprowadzona pierwsza duża modyfikacja wizerunku popularnej wody mineralnej Muszynianka. Zmianie uległa butelka, etykieta oraz logo. Obecnie produkt jest sprzedawany w bardziej eleganckiej i smuklejszej wersji z charakterystycznym reliefem gór. Poza atrakcyjnością wizualną, kształt nowego opakowania wyeliminował potrzebę stosowania krawatki. Dodatkowo nowa etykieta została wzbogacona o srebrne dodatki, z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu oraz czytelne informacje o zawartości wapna i magnezu. Całość dopełnia lżejsze i nowocześniejsze logo, które dodaje marce pozytywnej energii. Autorem nowej stylizacji wody Muszynianka jest Studio Projektowe IKAR z Warszawy.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty