Nowości z Beskidu. Redesign butelki Muszynianka

 

Po kilkunastu latach została przeprowadzona pierwsza duża modyfikacja wizerunku popularnej wody mineralnej Muszynianka. Zmianie uległa butelka, etykieta oraz logo. Obecnie produkt jest sprzedawany w bardziej eleganckiej i smuklejszej wersji z charakterystycznym reliefem gór. Poza atrakcyjnością wizualną, kształt nowego opakowania wyeliminował potrzebę stosowania krawatki. Dodatkowo nowa etykieta została wzbogacona o srebrne dodatki, z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu oraz czytelne informacje o zawartości wapna i magnezu. Całość dopełnia lżejsze i nowocześniejsze logo, które dodaje marce pozytywnej energii. Autorem nowej stylizacji wody Muszynianka jest Studio Projektowe IKAR z Warszawy.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Nie wszystko złoto, co się świeci

Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty