Zapach świąt

© Aroma Lab

Za budowanie świątecznego nastroju odpowiada wiele czynników. Udekorowana choinka czy akordy świątecznych piosenek szybko przywodzą skojarzenia z tym radosnym czasem. Równie istotne są zapachy. Świeżo pieczone ciasto, cynamon, bożonarodzeniowe drzewko nieodłącznie kojarzą się z Bożym Narodzeniem. Aromaty charakterystycznych dla świąt symboli wykorzystała brytyjska marka Aroma Lab, specjalizująca się w produkcji naturalnych olejków i świec zapachowych. Firma stworzyła limitowaną serię wyjątkowych produktów w eleganckich opakowaniach, które idealnie sprawdzą się w roli gwiazdkowego podarku.

 

Świąteczna linia Aroma Lab składa się z czterech produktów: trzech świec zapachowych oraz zapachowy dyfuzor. Jak zapewnia producent, wszystkie elementy serii zostały wykonane ręcznie, są organiczne i powstały z naturalnych olejków eterycznych. Oprócz atrakcyjnego zapachu, bożonarodzeniowe świece Aroma Lab charakteryzują się również oryginalnym opakowaniem. Zamknięto je w metalowych puszkach opatrzonych minimalistycznymi, białymi etykietami. Ponadto, właściwe opakowanie otacza jeszcze unikatowe pudełko z surowego brązowego kartonu, które chroni produkt, a jednocześnie podkreśla jego naturalność.

 

Mikołaj, Rudolf i elf

Grafiki, którymi udekorowano proste etykiety, od razu przywodzą na myśl święta. Z opakowań świec na konsumentów zerkają bowiem Święty Mikołaj, czerwononosy renifer Rudolf oraz jeden ze słynnych świątecznych pomocników – elf. Każda z etykiet została również opatrzona krótkimi świątecznymi życzeniami. „Życzę Ci bardzo wesołych świąt” czy „Szczęśliwego ho, ho, ho!” z pewnością wywołają uśmiech na twarzy niejednego konsumenta! Starannie dobrana minimalistyczna czcionka – Sans Serif – oraz klasyczny czarny kolor doskonale wpisują się w design klasycznych kolekcji produktów Aroma Lab. Warto podkreślić, że opakowania powstały z przetworzonych materiałów – aluminiowych puszek i tektury. To czyni design jeszcze bardziej minimalistycznym i ekologicznym, a jednocześnie spójnie komponuje się z nowoczesną typografią, wykorzystaną na etykietach.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Czy wiedzieliście, że...

...większość kupujących wodę toaletową rozpoznaje ją nie po zapachu, ale po opakowaniu?

... również zapach opakowania potrafi zainteresować kupującego?

... „poczucie wartości” opakowania odgrywa coraz większą rolę w procesie zakupu?

... trend do emocjonalnego zakupu stanowi wielką szansę dla opakowania?

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty