E-commerce na fali

Produkcja kartonów firmy Werner Kenkel do e-commerce oparta jest m.in. na maszynach firmy Bobst, czołowego producenta urządzeń sztancujących.

Przez ostatnie lata polski rynek handlu e-commerce bardzo wzrósł. Swoją rosnącą popularność ten segment rynku zawdzięcza nie tylko postępującej digitalizacji, ale również wielu możliwościom, jakie oferuje. Wzrost internetowej sprzedaży dodatkowo przyspieszyły obostrzenia związane z Covid-19, które zmusiły wręcz do zakupów nawet tych, którzy wcześniej nie korzystali z usług e-handlu.

Finalizacja zakupów nie byłaby jednak możliwa bez odpowiedniego opakowania, które jest nieodłącznym elementem wysyłek produktów zamawianych przez internet. To właśnie obostrzenia rządowe wymusiły zmiany w zachowaniach zakupowych i tym samym duży nacisk na opakowania, które zabezpieczają wysyłane produkty. Szczególne znaczenie mają tutaj opakowania z tektury falistej, które oprócz zabezpieczania w transporcie, oferują zarówno producentom, jak i konsumentom szereg dodatkowych korzyści.

O tym, jak łączą się dwa światy tektury i internetowych zakupów, wie dobrze polska firma Werner Kenkel – producent tektury falistej i tekturowych opakowań. Obecnie posiada ona w swojej ofercie tekturę falistą w pełnej gamie asortymentowej oraz produkuje opakowania na wiele rynków, wyróżniając się dodatkowo innowacyjnymi rozwiązaniami dla branży e-commerce. W swoich dwóch fabrykach firma realizuje produkcje opakowań na maszynach od wiodących producentów, takich jak sztance rotacyjne firmy Bobst. 

„Naszym priorytetem jest wysoka jakość. Jakość i zadowolenie klienta, a szwajcarski Bobst to klasa światowa. Maszyny tej marki od wielu lat są mocną stroną naszego parku maszynowego.” – podkreśla Tomasz Sypniewski, dyrektor sprzedaży w zakładzie Werner Kenkel Bochnia...

Ciąg dalszy artykułu, a w nim więcej ciekawych informacji na temat roli tekturowych opakowań na rynku e-commerce i rozwiązań firmy Werner Kenkel oraz Bobst już w najnowszym wydaniu magazynu PACKAGING POLSKA! Zachęcamy do lektury!

Magazyn dostępny jest pod linkiem tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty