Opakowanie na formuły dla niemowląt

Dzisiaj Danone ogłosił wprowadza Track & Connect – cyfrową usługę, która zapewnia konsumentom i sprzedawcom większą przejrzystość podczas całego łańcucha dostaw produktu. Według firmy konsumenci i sprzedawcy będą mogli w końcu uzyskać dostęp do nowych, spersonalizowanych usług posprzedażowych opartych na danych, dla marek produktów dla niemowląt, takich jak Aptamil, Karicare, Laboratoire Gallia i Nutrilon. Kupujący będą mogli uzyskać dostęp do tej nowej usługi za pośrednictwem smartfonów, skanując dwa kody QR na paczkach z formułami dla niemowląt. Jeden kod QR umieszczony jest na opakowaniu zewnętrznym, a drugi wewnętrz. Podwójny system kodów QR pozwoli kupującym zweryfikować jakość i autentyczność formuły. Ponadto usługa Track & Connect pozwoli Danone oraz jej dystrybutorom i sprzedawcom łatwiej przewidywać popyt i preferencje konsumentów. System oparty jest na technologii blockchain, serializacji i agregacji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty