Opakowanie na formuły dla niemowląt

 

Danone wprowadził Track & Connect – cyfrową usługę, która zapewnia konsumentom i sprzedawcom większą przejrzystość podczas całego łańcucha dostaw produktu. Według firmy konsumenci i sprzedawcy będą mogli w końcu uzyskać dostęp do nowych, spersonalizowanych usług posprzedażowych opartych na danych, dla marek produktów dla niemowląt, takich jak Aptamil, Karicare, Laboratoire Gallia i Nutrilon. Kupujący będą mogli uzyskać dostęp do tej nowej usługi za pośrednictwem smartfonów, skanując dwa kody QR na paczkach z formułami dla niemowląt. Jeden kod QR umieszczony jest na opakowaniu zewnętrznym, a drugi wewnętrz. Podwójny system kodów QR pozwoli kupującym zweryfikować jakość i autentyczność formuły. Ponadto usługa Track & Connect pozwoli Danone oraz jej dystrybutorom i sprzedawcom łatwiej przewidywać popyt i preferencje konsumentów. System oparty jest na technologii blockchain, serializacji i agregacji.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty