Pięciolecie w BSC

 

 

W 2014 roku, kiedy O-I, jeden z liderów produkcji opakowań szklanych, otworzył swoje Centrum Usług Biznesowych (BSC) w Poznaniu, pracowało w nim mniej niż pięćdziesiąt osób. Obecnie, po pięciu latach w BSC zatrudnionych jest ponad dwieście dwudziestu specjalistów zapewniających niezbędne wsparcie hutom O-I zlokalizowanym na całym świecie. Warto zauważyć, że zanim O-I BSC zostało oficjalnie otwarte w lipcu 2014 roku, grupa pracowników centrum przeszła trzymiesięczny proces szkoleniowy w europejskiej centrali O-I w Szwajcarii. Z kolei przełomem w rozwoju centrum był rok 2017, kiedy uruchomiono kolejnych sześć działów, a ponad sto nowych osób znalazło zatrudnienie. Centrum ma strategiczne znaczenie dla funkcjonowania całej firmy O-I. BSC zarządza scentralizowanymi usługami finansowo - administracyjnymi dla wszystkich hut O-I w Europie, a także świadczy usługi IT dla wszystkich lokalizacji O-I na świecie. Pracownicy porozumiewają się w dziewięciu językach. Specjaliści wykonują obowiązki związane m.in. z kontrolingiem, księgowością, zamówieniami czy wewnętrznym audytem. Wykwalifikowani specjaliści IT wspierają wszystkie huty szkła i biura O-I na świecie. Zespół dba także o sieci, serwery oraz sprzęt i oprogramowanie. Zespół EU Commercial Analytics, który ściśle współpracuje z europejskimi Liderami ds. Sprzedaży i Marketingu oraz globalną siecią analiz rynkowych, wspiera rozwój strategii handlowych i zapewnia zarządowi możliwość śledzenia realizacji celów biznesowych. Systematyczny wzrost zatrudnienia w firmie odzwierciedla dynamikę rynku pracy. Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków usług wsparcia biznesu. Według danych ABSL łączne zatrudnienie w sektorze w Polsce wynosi aktualnie trzysta siedem tysięcy pracowników. To wzrost o dziesięć procent w porównaniu do ubiegłego roku.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty