Kalendarium

21-24.11.2022 · All4Pack, Paryż

14-16.03.2023 · InPrint, CCE International, ICE Europe , Monachium

18-20.04.2023 · Warsaw Pack, Nadarzyn

25-27.04.2023 · Logimat, Stuttgart

04-10.05.2023 · interpack, Düsseldorf

Coca-Cola i Pepsi mają coś wspólnego

©Photogenica

 

Kierownik ds. zrównoważonego rozwoju Coca-Coli wykluczył rezygnację z jednorazowych plastikowych butelek, ponieważ wciąż jest na nie popyt. Bea Perez powiedziała podczas Davos 2020, że klienci lubią plastikowe butelki, ponieważ zamykają się i są lekkie. Rezygnacja mogłaby zrazić klientów i zmniejszyć sprzedaż; ponadto dodała, że ​​stosowanie wyłącznie opakowań aluminiowych i szklanych może zwiększyć ślad węglowy firmy. W ubiegłym roku zarówno Coca-Cola, jak i Pepsi wypowiedziały się, że problem odpadów z tworzyw sztucznych związany jest z brakiem recyklingu i problemem zaśmiecania. Opakowanie jako takie nie stanowi problemu. Simon Lowden, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w PepsiCo, zgodził się z przedstawicielami Coca-Coli. „Absolutnie się z tym zgadzamy. Opakowanie jest koniecznością i zapewnia bezpieczeństwo.” Co ważne, obie marki są postrzegane jako jedne z największych na świecie emitentów odpadów z tworzyw sztucznych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty