Let’s pack w wersji świątecznej!

Rozwiązania Konica Minolta AccurioJet KM-1 oraz MGI JetVarnish 3D EVO oferują szerokie spektrum możliwości w zakresie luksusowych opakowań premium.

Magia prezentu zaczyna się od opakowania. W przypadku przedświątecznych decyzji zakupowych jego rola nabiera jeszcze większego znaczenia. Zainicjowany przez firmę Konica Minolta projekt „Let’s Pack”, prezentujący szeroki potencjał drukowania opakowań na maszynach tego producenta, stanowi inspirację dla właścicieli marek, projektantów opakowań, agencji reklamowych oraz drukarń, szczególnie w tym niezwykłym okresie świątecznym.

 

Jak pokazuje wiele badań rynkowych, odpowiednie opakowanie może podnieść rangę zwyczajnego produktu do klasy premium, a także przekonać konsumenta do zakupu. Wartość dodana w postaci uszlachetnień i innowacyjnych technologii, jak również rozwiązań zwiększających funkcjonalność produktu, często pozytywnie wpływa na jego postrzeganie, a co za tym idzie, wyższą sprzedaż, nie mówiąc już o lepszej prezencji pod choinką.

„Opakowania premium wywołują pozytywne emocje i ekscytację”- komentuje Magdalena Raczyńska, Marketing Program Manager w Konica Minolta Business Solutions Polska. „Z ich projektami można zaszaleć nie tylko w okresie świąt - choć z pewnością ten czas, dla takich właśnie rozwiązań jest szczególny. Każdy prezent, jeśli ma być wyjątkowy, ma swój początek w pięknym opakowaniu. Niemal każdy nosi w sobie wspomnienie z dzieciństwa, w którym energicznie rozrywane opakowanie kryło w sobie coś wyjątkowego. Podobne emocje towarzyszą nam w życiu dorosłym, a na ich jakość wpływa nie tylko oczekiwanie na prezent, ale także opakowanie, które samo w sobie może generować w nas pozytywne wibracje. Kiedy jest wyjątkowe, spodziewamy się, że kryje w sobie piękny produkt, co już wywołuje radość”- dodaje.

 

Emocje i user experience

Dla uzyskania niepowtarzalnych rezultatów w zakresie opakowań premium firma oferuje maszynę Konica Minolta AccurioJet KM-1. Urządzenie obsługuje szeroki zakres podłoży, a w połączeniu z MGI JetVarnish 3D EVO umożliwia zastosowanie różnorodnych uszlachetnień - od cyfrowego tłoczenia na gorąco, poprzez lakierowanie wybiórcze aż po sensoryczne. Jak podkreśla producent, dzięki możliwości lakierowania wydruków, wyróżniania na nich określonych obszarów i tworzenia efektów 3D, urządzenie zapewnia uzyskanie bardziej żywych i wyraźnych obrazów. Rozwiązanie umożliwia także realizację projektów na żądanie, przy oszczędnościach czasowych i redukcji kosztów.

Podczas produkcji opakowania można zastosować oferowaną przez firmę aplikację genARate, wykorzystującą technologię rozszerzonej rzeczywistości. Z badań rynkowych wynika, że tzw. augmented print wytycza obecnie nową erę w poligrafii, gdzie tradycyjny druk łączy się z nowymi technologiami.

„Obecnie bowiem to nie same rozwiązania technologiczne są ważne. Liczy się przede wszystkim sposób, w jaki wykorzystamy je, by dotrzeć do klienta i przyciągnąć jego uwagę, a także zwiększyć interakcję. Kluczem do sukcesu jest user experience i emocje, jakie towarzyszą podczas dokonywania zakupów. Te zaś są obecnie zapewniane nie tylko przez atrakcyjny wygląd opakowania, ale także przez rozwiązania wykorzystujące np. rozszerzoną rzeczywistość” - podkreśla Łukasz Rudziński, Business Information Junior Product Manager w Konica Minolta Business Solutions Polska.

 

Premium w praktyce

Możliwości maszyn Konica Minolta można było podziwiać podczas uroczystości rozdania nagród w konkursie ART OF PACKAGING na najlepsze opakowanie roku, którego Konica Minolta jest partnerem. Podczas gali, każdy uczestnik otrzymał upominek w postaci pudełka na czekoladki, wykonanego na oferowanych przez firmę maszynach.

„Bardzo cenimy sobie ten konkurs, którego celem jest promowanie innowacyjności, kreatywności oraz konkurencyjności polskich opakowań na rynkach krajowych i zagranicznych. To założenia bliskie naszej kampanii >>Let’s pack<<, dlatego było nam niezmiernie miło być partnerem po raz pierwszy tego rodzaju inicjatywy. Mamy nadzieję, że prezentowane możliwości naszych urządzeń staną się inspiracją dla jeszcze większej grupy osób z rynku poligraficznego, reklamowego i rzecz jasna opakowaniowego” - mówi Magdalena Raczyńska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty