Zapomnij o wszystkim i zanurz się w świecie rozrywki online - Ice Casino

Kalendarium

19-21.03.2024 · Logimat, Stuttgart

23-25.04.2024 · Warsaw Pack, Nadarzyn

21-24.05.2024 · Plastpol, Kielce

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

19-20.06.2024 · PCI Days, Warszawa

Żubrówka zmienia wizerunek. Czas na nowe!

© CEDC International

Marka wódki Żubrówka zdecydowała o zmianie wizerunku dwóch swoich flagowych produktów. Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała mają nowe etykiety. Odświeżonej identyfikacji wizualnej towarzyszy hasło kampanii „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”.

Nowe etykiety i hasło mają podkreślać dzikość, która wpisana jest w DNA Żubrówki, z jednoczesnym, ciągłym rozwojem marki. Dopasowywanie się do oczekiwań klientów i chęć zdobywania coraz większej popularności wśród pełnoletnich, aktywnych konsumentów sprawia, że Żubrówka nie stoi w miejscu. Nowe etykiety są bardziej czytelne, przejrzyste i zapewniają lepszą widoczność na półkach sklepowych. Zachowane zostały jednak charakterystyczne elementy wizualne, z którymi marka jest utożsamiana. „Nasza marka od zawsze była kojarzona z dzikością, a odświeżone etykiety Żubrówki Bison Grass i Żubrówki Białej są wyrazem tego samego przesłania, w nowej odsłonie. Wierzymy, że te zmiany przypadną do gustu naszym klientom i umocnią pozycję marki Żubrówka” powiedział przedstawiciel marki Żubrówka.
Wprowadzenie do sprzedaży produktów z nowymi etykietami wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Oferujemy najlepsze i najbardziej ekscytujące gry - Ice Casino

Komentarz miesiąca

Fakty i Liczby…

Na początku maja tego roku, po sześciu latach bezkrólewia, ponownie odbędą się targi interpack. W tym czasie Świat nie tylko zmienił się, ale jest już inny. Oprócz koronawirusa, konfliktów, wojen i środowiska, jeden temat jest bardzo aktualny: rosnąca populacja na tej planecie. Indie wyprzedziły już Chiny z ilością 1,4 miliarda obywateli. Oznacza to, że coraz więcej osób potrzebuje żywności, najlepiej w dobrych opakowaniach. Produkcja żywności stanowi tak samo gorący temat dyskusji jak i temat środowiska czy ruchu samochodowego.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty