Kalendarium

27-29.09.2022 · FachPack, Nürnberg

26-28.09.2022 · TAROPAK, Poznań

03-05.10.2022 · LuxePack, Monaco

21-24.11.2022 · All4Pack, Paryż

11-14.09.2023 · LABELEXPO, Bruksela

Etykieta z przekazem. Agrest na salony

Działania na rzecz niemarnowania żywności są częścią strategii zrównoważonego rozwoju realizowanej przez firmę Maspex.

Ó Maspex

 

Na półkach sklepowych w sieci Lidl pojawił się nowy sezonowy produkt marki Łowicz z nietypową etykietą - dżem agrestowy, którego opakowanie ma być reklamą dla niedocenianego dotychczas w Polsce owocu, jakim jest agrest. Jest to kolejna akcja grupy Maspex, która wprowadziła do swojej oferty produkt wyprodukowany z plonów, których sprzedaż spędza rolnikom sen z powiek. Aby wzmocnić przekaz akcji, na etykiecie pojawił się wizerunek Pawła Jarugi, właściciela plantacji agrestu na Lubelszczyźnie, który podejmuje wszelkie działania, aby promować agrest na polskim rynku, w szczególności w branży mleczarskiej. Po nawiązaniu kontaktu z grupą Maspex uznała ona, że najbardziej przekonywującym argumentem dla polskiego konsumenta będzie umieszczenie twarzy Pawła Jarugi, odpowiedzialnego za dostawę owoców i nazwy miejscowości, z której pochodzą, na etykiecie agrestowego dżemu. „Mam nadzieję, że dżem agrestowy Łowicza będzie reklamował agrest w ogóle, bo w moim przekonaniu nawet jakiś sukces pojedynczego producenta jest tylko krótkotrwały i nie rozwiązuje problemów całej branży” – podkreślił w wywiadzie dla PortaluSpozywczego.pl Paweł Jaruga.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowania na „godzinę zero”

Przeprowadzka jest zabawna tylko w wieku 18 lat, kiedy masz torbę podróżną i plecak, ale nie w wieku średnim, kiedy masz 4 kartony z samymi patelniami, 250 par butów i osobną walizkę na kosmetyki.

Kiedy po 25 latach, w głowie tli się wizja przeprowadzki zawartości całego domu, rosną nadzieje na jej bezproblemowy przebieg. Zaplanowanie wszystkiego oraz spakowanie rzeczy na czas, a także pogodzenie jej z życiem codziennym, pracą oraz zaplanowanymi 7 miesięcy temu spotkaniami, to idealny plan. Nie ma nic gorszego niż to, że....

 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty