McDonalds wprowadza plan Better M dla Europy

McDonalds zaprezentował platformę Better M do minimalizowania ilości tworzyw sztucznych, a także do zwiększenia możliwości recyklingu opakowań w całej Europie. Sieć fast foodów chce zrezygnować z pokrywek na desery McFlurry i wprowadzić nowe na bazie błonnika. McDonalds ma też w planie zastosowanie nowej papierowej słomki. Obecnie 78 procent opakowań McDonalds na świecie jest wytwarzanych z włókien, a w Europie liczba ta wzrasta nawet do 88 procent. Dzięki przeprojektowaniu opakowania McFlurry rocznie zaoszczędzonych zostanie 1200 ton tworzywa sztucznego, a jego całkowita eliminacja ma zostać wprowadzona do końca 2020 r. Trwają również testy łyżeczek drewnianych i papierowych, które docelowo zastąpiłyby wersję plastikową. McDonalds chce zmniejszyć swój wpływ na środowisko i dlatego poszukuje nowych i innowacyjnych sposobów ograniczenia korzystania z opakowań, przejścia na bardziej przyjazne dla środowiska materiały oraz pomocy klientom w recyklingu. Better M to platforma, która pozwala na współpracę z klientami i wybór odpowiednich rozwiązań.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty