Design & Marketing

Kosmetyczna sadzonka

Produkty do pielęgnacji lub makijażu ust zazwyczaj zachwycają eleganckimi opakowaniami w formie sztyftów lub subtelnych słoiczków. Tymczasem nawilżający balsam koloryzujący do ust Lip Quench firmy Rocky Mountain Soap zamknięty jest w… doniczce.

więcej »

Zapach świąt

Za budowanie świątecznego nastroju odpowiada wiele czynników. Udekorowana choinka czy akordy świątecznych piosenek szybko przywodzą skojarzenia z tym radosnym czasem. Równie istotne są zapachy. Świeżo pieczone ciasto, cynamon, bożonarodzeniowe drzewko nieodłącznie kojarzą się z Bożym Narodzeniem.

więcej »

InteractiveStock - Bank zdjęć inny niż wszystkie

październik 2016

Czy na skostniałym rynku wirtualnych banków z grafiką można jeszcze wynaleźć proch? Okazuje się że jak najbardziej. Działający pod adresem interactivestock.pl portal funkcjonuje nie tylko jako innowacyjny bank zdjęć, oferując także niezwykłe możliwości w stosunku do konkurencyjnych serwisów...

więcej »

Nowy wymiar świeżości

Nowy zapach Moschino sprawi, że butelka płynu do mycia szyb zacznie kojarzyć się z… luksusem. Nowe perfumy marki zamknięte są bowiem we flakonie, który do złudzenia przypomina opakowanie jednego z najpowszechniejszych preparatów do sprzątania.

więcej »

Kartonowe okulary

Rzeczywistość wirtualna to coraz prężniej rozwijający się trend. Mobilne gogle, które przy pomocy smartfona umożliwiają kreowanie dowolnej wizji otoczenia, dostępne są na rynku od dłuższego czasu. Teraz staną się one jeszcze łatwiej dostępne dzięki pomysłowemu rozwiązaniu marki Coca-Cola.

więcej »

Herbaciane dziedzictwo

Herbata stanowi drugi z kolei najpopularniejszy napój na świecie. Ten fakt z pewnością pozytywnie wpływa na świadomość marki Tea Forte, która zdecydowała się na odświeżenie wizerunku swoich produktów. W efekcie tych działań na sklepowych regałach zagościły herbaty w nowych, niestandardowych opakowaniach.

więcej »

Pudełko-reaktywacja!

Jak projektować opakowania, by nie lądowały od razu w śmietniku? Odpowiedzi na to pytanie od listopada ubiegłego roku poszukiwali uczestnicy projektu organizowanego wspólnie przez Allegro i School of Form – Katedry Wzornictwa Uniwersytetu SWPS. Założeniem programu było tchnięcie drugiego życia w opakowania wykorzystywane do wysyłki towarów zakupionych przez Internet.

więcej »

Koniec gdybania

Gdyby tak, chcąc wprowadzić na rynek nowy produkt, klient w jednym miejscu mógł porozmawiać o jego opakowaniu, obejrzeć prototyp, poradzić się w kwestii drukarni, lub wręcz powierzyć specjaliście pieczę nad produkcją?

więcej »

Sezon na cydr. Nowy trend w branży alkoholowej w Polsce

Ponoć nic lepiej nie gasi pragnienia w upalny, letni dzień jak cydr – połączenie musującego, przefermentowanego soku z dojrzałych jabłek bez dodatku cukru. Opinię tę podzielają producenci cydru w Polsce, którzy przekonują sukcesywnie do niego konsumentów.

więcej »

Jogurt od Tiffanyego. Luksusowe opakowania na produkty codziennego użytku

W muzeum rzeźby i designu SFMCD w San Francisco można podziwiać niesamowitą ekspozycję. Projekt Peddy Mergui to zabawna prowokacja, przedstawiająca opakowania najdroższych marek na świecie promujące produkty codziennego użytku. Poprzez swoja sztukę projektant zmusza kupujących do przemyślenia ich zachowań konsumpcyjnych.

więcej »

Komentarz miesiąca

Nie wszystko złoto, co się świeci

Pragnienie doskonałości inspiruje. Migoczące, błyszczące, promieniujące opakowania kojarzą nam się z czymś eleganckim, odświętnym i ekskluzywnym. W związku z tym producenci stosują dużo ciekawych technologicznych tricków, aby zadowolić wymagających klientów. Wszystkie zabiegi w trakcie produkcji opakowań mają na celu jedno – wpłynąć tak na naszą podświadomość, aby uzyskać efekt „WOW” i „kup mnie”.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty