Design & Marketing

Nowy projekt Studio Oeding

Producent likierów ziołowych wprowadza na rynek nowy alkohol po mistrzowsku równoważony zimną kawą Arabica i nutą kakao. Receptura i specjalny proces produkcyjny, wraz z ciekawym projektem, kształtują niepowtarzalny charakter produktu. Za projekt opakowania odpowiada międzynarodowa projektantka Katrin Oeding.

więcej »

Żywiec odwraca etykietę

Żywiec podjął kroki, które mają na celu promocję oddawania butelek zwrotnych. W związku z tym powstała akcja „Wielka Zwrotka Ż”. Po raz pierwszy w historii marki na półki trafiają butelki Żywca z odwróconą etykietą, mające zaakcentować start „Wielkiej Zwrotki Ż”.

więcej »

Lidl usuwa postaci z kreskówek

Supermarkety Lidl zdecydowały się usunąć postacie z kreskówek z opakowań płatków śniadaniowych własnej marki, co ma pomóc rodzicom w walce z siłą marketingu i zachęcić dzieci do dokonywania zdrowszych wyborów.

więcej »

Nowa szata Somersby

Carlsberg zaprezentował odświeżony design cydru Somersby. Projekt stworzony został we współpracy z Elmwood Leeds i ma on na celu zapewnienie przejrzystego systemu identyfikacji wizualnej.

więcej »

Design dla maluszków

Na rynku znalazła się linia naturalnych herbatek ziołowych Herbi Baby, wprowadzona przez firmę Premium Rosa, należącą do czeskiego koncernu Kofola, producenta naturalnych przetworów z owoców i ziół. Projektem całokształtu wizualnej oprawy nowego produktu zajęło się studio Designature, tworząc nazwę, logotyp oraz opakowanie.

więcej »

Piwo w papierze

Duński gigant piwny Carlsberg opracował projekt pierwszej na świecie papierowej butelki do piwa wykonanej z trwałych i nadających się do recyklingu włókien drzewnych. Butelka stanowi część inicjatywy Razem, która obejmuje zobowiązanie do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla i 30-procentowej redukcji „śladu węglowego pełnego łańcucha wartości” do 2030 r.

więcej »

Brak słów ma znaczenie

Trudno zwrócić dziś uwagę konsumentów na konkretne produkty czy zjawiska. Kampanie reklamowe stają się coraz bardziej wymyślne, a duża część z nich zaczyna wykorzystywać opakowanie, zauważając jego wyjątkową rolę. Przecież to ono odpowiada za wygląd produktu na sklepowej półce i jego postrzeganie. W niektórych brytyjskich supermarketach na półkach sklepowych pojawiły się czekolady marki Cadbury w opakowaniach… na których nie widniały żadne słowa.

więcej »

Wytworność i styl

Opakowania, które podkreślają styl i ekskluzywność produktów są ważną częścią wizerunku marek premium. Firma Masterchem jest świadoma standardów jakości oraz trendów, jakie pojawiają się we współczesnej gospodarce. Z myślą o producentach towarów luksusowych oferuje specjalną linię opakowań luksusowych. Rodzina Slim Line to propozycja przeznaczona dla ekskluzywnych produktów, która podkreśli charakter i wytworność danego wyrobu.

więcej »

Najlepsi polscy projektanci

Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród w organizowanym po raz pierwszy konkursie Polish Graphic Design Awards odbyło się 17 czerwca 2018 w Warszawie. W ramach wydarzenia 12 zespołów jurorskich przyznało 20 nagród głównych oraz 40 wyróżnień dla najlepszych projektów graficznych 2017 roku.

więcej »

Czapki z głów!

Dystrybutor wody gazowanej SodaStream przygotował specjalną, limitowaną edycję butelek. Poza elementem dekoracyjnym ich najważniejszą częścią są zakrętki, które mają kształt nakryć głowy, noszonych przez członków rodziny królewskiej.

więcej »

Komentarz miesiąca

Gala ART OF PACKAGING - nowy termin 18.05.2020

Drodzy Partnerzy, Drodzy Profesjonaliści, Drodzy Studenci,
Szanowni Państwo,

W związku obecnymi wydarzeniami postanowiliśmy przełożyć termin Gali ART OF PACKAGING. Ogrom telefonów, który otrzymaliśmy w ostatnich dniach utwierdza nas w przekonaniu, że jesteście Państwo z nami. Dziękujemy!
Dziękujemy również wszystkim za wsparcie i pozytywny feedback oraz pełne zrozumienie sytuacji.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty