Stabilna pozycja mimo kryzysu

Mimo kryzysu związanego z koronawirusem, firma Storopack, produkująca opakowania ochronne, utrzymała stabilną pozycję na rynku dzięki solidnym podstawom finansowym. Zysk firmy za pierwsze półrocze 2020 roku ma bowiem utrzymać się na równym poziomie z pierwszą połową 2019 roku. Z uwagi na panująca sytuację, perspektywy na drugie półrocze tego roku są niepewne, niemniej jednak firma nie przywiduje poważnych spadków przychodów.  Jak wyjaśnia dyrektor wykonawczy w Storopack, sytuacja ta została opanowana dzięki bogatej ofercie produktowej firmy, bezpiecznego łańcucha dostaw, oraz dużej bazie klientów obejmujących wiele sektorów na międzynarodowych rynkach. W utrzymaniu bezpiecznej pozycji pomogła również oferta towarów pierwszej potrzeby w czasie kryzysu, obejmująca szeroką gamę opakowań ochronnych, począwszy od branży medycznej i żywnościowej, a skończywszy na sprzedaży internetowej towarów codziennego użytku. Główną strategią firmy na działalność w najbliższej przyszłości jest koncentracja na produktach o dużym udziale materiałów z recyklingu. Jej oferta została uzupełniona o materiały takie jak rEPS, folie AIRplus czy papier PAPERplus, wykonane w całości lub częściowo z materiałów pochodzących z recyklingu. Storopack oferuje również opakowania ochronne wytwarzane z surowców odnawialnych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty