Zapętlony Burger King

 

Podjęcie współpracy z firmą TerraCycle i platformą Loop może przyczynić się do znacznej redukcji użytkowania jednorazowych opakowań, a tym samym do redukcji odpadów.

Burger King nawiązał współpracę z firmą TerraCycle i jej platformą Loop, dostarczającą opakowania wielokrotnego użytku. Sieć fast-foodowa rozpocznie tym samym testowanie rozwiązań wielokrotnego użytku w swoich restauracjach.

Pilotażowy program nowych opakowań rozpocznie się w 2021 roku w Tokio, Nowym Jorku i Portland w USA. Klienci restauracji będą mogli zakupić opakowania za niewielką opłatą i odzyskać swoje pieniądze po ich zwrocie do systemu zbiórki w restauracji. Stamtąd opakowania zostaną odebrane przez Loop, wyczyszczone i odkażone, a następnie ponownie dostarczone do restauracji.

Podobny system współpracy z firmą TerraCycle podjęła niedawno sieć restauracji McDonald’s, która rozpocznie swój program pilotażowy w Wielkiej Brytanii również w przyszłym roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty