Heidelberg na nowym kursie

Heidelberg rozpoczął drugi kwartał roku budżetowego 2019/2020 w znacznie lepszej sytuacji pod względem liczby zamówień, niż miało to miejsce na początku roku. Podpisano więcej umów kupna oraz subskrypcji. Celem średniookresowym jest zwiększenie udziału sprzedaży cyklicznej do około jednej trzeciej całkowitej sprzedaży. Wraz ze wzrostem popytu, Heidelberg rozszerza swoją ofertę i oferuje dodatkowe opcje kontraktów, jak planowane wprowadzenie możliwości łączenia różnych produktów z oferty w ramach subskrypcji. W międzyczasie, Marcus A. Wassenberg mianowany został na nowego dyrektora finansowego. Wassenberg zastąpił Dirka Kaliebe, który opuścił firmę na własną prośbę pod koniec września.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty