Heidelberg na nowym kursie

Heidelberg rozpoczął drugi kwartał roku budżetowego 2019/2020 w znacznie lepszej sytuacji pod względem liczby zamówień, niż miało to miejsce na początku roku. Podpisano więcej umów kupna oraz subskrypcji. Celem średniookresowym jest zwiększenie udziału sprzedaży cyklicznej do około jednej trzeciej całkowitej sprzedaży. Wraz ze wzrostem popytu, Heidelberg rozszerza swoją ofertę i oferuje dodatkowe opcje kontraktów, jak planowane wprowadzenie możliwości łączenia różnych produktów z oferty w ramach subskrypcji. W międzyczasie, Marcus A. Wassenberg mianowany został na nowego dyrektora finansowego. Wassenberg zastąpił Dirka Kaliebe, który opuścił firmę na własną prośbę pod koniec września.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty