Etykiety

Folia na bazie drewna

Producenci materiałów etykietowych prześcigają się w prezentowaniu innowacyjnych i coraz bardziej przyjaznych środowisku materiałów. UPM Raflatac stało się niedawno pierwszym producentem materiałów do produkcji etykiet, który wprowadza na rynek nowość w postaci materiału do produkcji folii polipropylenowej na bazie drewna. Na jego bazie wykonywana jest etykieta UPM Raflatac Forest Film.

więcej »

Środowiskowy sukces

Firmy Avery Dennison została zakwalifikowana do nagrody Global Awards 2019 w dziedzinie ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju, która przyznawana jest przez branżę etykietową. Firma jest jednym z trzech finalistów. Avery Dennison, jest pierwszym dostawcą materiałów samoprzylepnych do etykiet, który wprowadził na rynek liniowy produkt z recyklingu PET, dostępny w Europie.

więcej »

Nowa odsłona Avery Dennison

W obecnych czasach jedną z największych zalet firmy jest natychmiastowe odpowiadanie na potrzeby klientów i to dokładnie w takiej formie, jakiej potrzebują. Często wymaga to od firm wprowadzania różnych zmian w funkcjonowaniu, nawet jeśli znajdują się na rynku od długiego czasu. Ekspansja firmy Avery Dennison na terenie Polski rozpoczęła się w 1997 roku od otwarcia dedykowanego centrum dystrybucyjnego. Od tego czasu firma nieustannie buduje sieć współpracy w Polsce.

więcej »

Avery Dennison ekologicznie

Po raz pierwszy w sektorze etykietowym zaprezentowano materiał wierzchni wykonany z zrecyklingowanego polietylenu (rPE). Dokonała tego firma Avery Dennison zaangażowana w poszukiwanie coraz bardziej zrównoważonych rozwiązań dla branży etykietowej.

więcej »

Eksperci w dziedzinie etykiet

Trudno zaprzeczyć istotności etykiet. Nie tylko nadają one produktom unikalną tożsamość, ale także często wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Stanowią także około pięć procent wolumenu druku, co sprawia, że mają naprawdę wielki potencjał na rynku poligraficznym i opakowaniowym. 

więcej »

Polska na etykiecie

Najnowsza, wydana wyłącznie we Francji limitowana edycja popularnego piwa Heineken, ozdobiona została serią specjalnych etykiet zaprojektowanych przez dwudziestu międzynarodowych artystów. Głównym celem powstania nietuzinkowej kolekcji o nazwie „Le brassage est une richesse” (ang. „Warzenie to bogactwo”), jest złożenie swoistego hołdu bogactwu kulturowemu krajów, które wpłynęły na historię tej marki.

więcej »

Etykiety w high definition

Jakość HD nie musi kojarzyć się już tylko z wysoką rozdzielczością ekranów telewizorów i wyświetlaczy – dzięki rozwojowi technologii w branży poligraficznej efekt niezwykle wyraźnego obrazu można uzyskać także na produktach druku fleksograficznego. Płynne przejście tonalne, wysoki kontrast obrazu i większa przestrzeń barw to tylko niektóre z wielu zalet technologii HD Flexo.

więcej »

Bio-rozwiązanie dla etykiet

Firma MUS Verpakkingen, dostawca metalowych opakowań i zamknięć, podjęła współpracę z UPM Raflatac w celu znalezienia alternatywy dla aktualnie używanego materiału do produkcji etykiet. Przedsiębiorstwo przetestowało RafBio PE, który jest ekologicznym odpowiednikiem folii.

więcej »

Do wybory, do koloru!

Firma Lecta jest liderem na europejskim rynku etykiet, głównym producentem, dystrybutorem oraz pomysłodawcą rozwiązań w zakresie etykietowania oraz tworzenia giętkich opakowań. Wraz z elastyczną ofertą swoich produktów, Lecta wspiera m.in. producentów napojów, sprawiając, że ich produkty przyciągają wzrok konsumentów.

więcej »

Szach-mat dla podróbek. Etykiety zabezpieczające – kontrofensywa przeciw oszustwom i stratom

Co roku firmy na całym świecie tracą setki miliardów euro z powodu fałszerstw, manipulacji lub sprzedaży ich produktów w szarej strefie. Szkody dla marek są – w najbardziej dosłownym znaczeniu – nieobliczalne. Dotyczy to wszystkich sektorów przemysłu: od towarów konsumenckich, przez urządzenia elektroniczne, po przemysłowe części zamienne. 

więcej »

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty