Lepsze etykietowanie

 

Organizacja non-profit Which? wzywa do wyraźniejszego etykietowania opakowań kosmetycznych, gdyż według badań, walka z odpadami z tworzyw sztucznych jest utrudniona przez źle oznakowane produkty łazienkowe, które mogłyby zostać poddane recyklingowi.
Organizacja przeanalizowała informacje dotyczące recyklingu na etykietach 20 popularnych produktów w Wielkiej Brytanii. Stwierdzono, że 12 z 20 (60 procent) produktów nie zawierało informacji o recyklingu na etykiecie, mimo że większość z nich podlega częściowemu lub całkowitemu recyklingowi. Tylko sześć produktów (30 procent) posiadało prawidłowe oznakowanie. Jest to również istotny czynnik marketingowy, gdyż duża część klientów, decydując się na zakup danego produktu, zwraca uwagę na to, czy opakowanie spełnia kryteria ekologiczności.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty