Lepsze etykietowanie

 

Organizacja non-profit Which? wzywa do wyraźniejszego etykietowania opakowań kosmetycznych, gdyż według badań, walka z odpadami z tworzyw sztucznych jest utrudniona przez źle oznakowane produkty łazienkowe, które mogłyby zostać poddane recyklingowi.
Organizacja przeanalizowała informacje dotyczące recyklingu na etykietach 20 popularnych produktów w Wielkiej Brytanii. Stwierdzono, że 12 z 20 (60 procent) produktów nie zawierało informacji o recyklingu na etykiecie, mimo że większość z nich podlega częściowemu lub całkowitemu recyklingowi. Tylko sześć produktów (30 procent) posiadało prawidłowe oznakowanie. Jest to również istotny czynnik marketingowy, gdyż duża część klientów, decydując się na zakup danego produktu, zwraca uwagę na to, czy opakowanie spełnia kryteria ekologiczności.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Lockdown…

 

Pisząc editorial do ostatniego wydania PACKAGING POLSKA, świat był „normalny” as usual. Wszyscy przygotowywali się do targów LogiMat w Stuttgarcie, Packaging Innovations w Warszawie czy interpack i drupa w Düsseldorfie. Kilka dni później nastąpiły reakcje na restrykcje rządów wielu państw w Europie. LogiMat odwołany, interpack przełożony, drupa przełożona, a niezliczone wydarzenia musiały podporządkować się oficjalnym zakazom.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty