Nowy wymiar świeżości

Opakowanie nowego zapachu marki Moschino do złudzenia przypomina butelkę płynu do mycia szyb.

 

© Moschino

 Nowy zapach Moschino sprawi, że butelka płynu do mycia szyb zacznie kojarzyć się z… luksusem. Stworzone w ramach kolekcji lato 2016 nowe perfumy marki zamknięte są bowiem we flakonie, który do złudzenia przypomina opakowanie jednego z najpowszechniejszych preparatów do sprzątania.

 

Moschino Fresh Couture to zapach inspirowany letnim sezonem. Zawiera świeże nuty mandarynki, bergamotki, ylang-ylang, maliny, paczuli oraz ambroksu. Równie świeże jak sam zapach jest także jego… opakowanie. Do złudzenia przypomina ono butelkę płynu do mycia szyb – począwszy od samego jej kształtu i zamknięcia, a na lazurowym odcieniu zamkniętych w niej perfum skończywszy. Spryskiwacz, charakterystyczny dla produktów do czyszczenia w sprayu, to jedynie atrapa – stanowi on zamknięcie i ochronę dla właściwego atomizera. Sprawia jednak, że opakowanie nabiera zabawnego, ekscentrycznego charakteru i przykuwa wzrok. Również etykieta na pierwszy rzut oka niczym nie różni się od tej, którą można znaleźć na opakowaniu płynu do mycia szyb. Jedynie charakterystyczne logo Moschino i dopisek „Eu de toilette” mogą sugerować, co kryje w sobie tak nietypowa dla segmentu produktów luksusowych butelka.

 

Niedostrzegalny luksus

Koncepcją producentów było przewrotne zestawienie ze sobą jednego z najbardziej przyziemnych i powszechnych produktów do sprzątania oraz luksusowego zapachu znanej marki. Niekonwencjonalne rozwiązania są jednak znakiem firmowym marki Moschino. To nieczęsto spotykane podejście. Perfumy prestiżowych marek kojarzą się bowiem z czymś cennym, eleganckim – i te skojarzenia znajdują zazwyczaj odzwierciedlenie nie tylko w samym zapachu, ale przede wszystkim w jego opakowaniu. Tymczasem we flakonie nowego zapachu Moschino trudno dopatrzyć się jakichkolwiek znamion luksusu. Stanowi on natomiast wyraźne odniesienie do popkultury i nurtu Pop Art. Jak można się było spodziewać, opinie klientów na temat opakowania nowego produktu, który na półkach perfumerii zadebiutował w listopadzie ubiegłego roku, są podzielone – jedni je kochają, ceniąc sobie oryginalność i przekraczanie granic, innym butelka wydaje się zbyt krzykliwa i ekstrawagancka.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty