Nowy wymiar świeżości

Opakowanie nowego zapachu marki Moschino do złudzenia przypomina butelkę płynu do mycia szyb.

 Nowy zapach Moschino sprawi, że butelka płynu do mycia szyb zacznie kojarzyć się z… luksusem. Stworzone w ramach kolekcji lato 2016 nowe perfumy marki zamknięte są bowiem we flakonie, który do złudzenia przypomina opakowanie jednego z najpowszechniejszych preparatów do sprzątania.

 

Moschino Fresh Couture to zapach inspirowany letnim sezonem. Zawiera świeże nuty mandarynki, bergamotki, ylang-ylang, maliny, paczuli oraz ambroksu. Równie świeże jak sam zapach jest także jego… opakowanie. Do złudzenia przypomina ono butelkę płynu do mycia szyb – począwszy od samego jej kształtu i zamknięcia, a na lazurowym odcieniu zamkniętych w niej perfum skończywszy. Spryskiwacz, charakterystyczny dla produktów do czyszczenia w sprayu, to jedynie atrapa – stanowi on zamknięcie i ochronę dla właściwego atomizera. Sprawia jednak, że opakowanie nabiera zabawnego, ekscentrycznego charakteru i przykuwa wzrok. Również etykieta na pierwszy rzut oka niczym nie różni się od tej, którą można znaleźć na opakowaniu płynu do mycia szyb. Jedynie charakterystyczne logo Moschino i dopisek „Eu de toilette” mogą sugerować, co kryje w sobie tak nietypowa dla segmentu produktów luksusowych butelka.

 

Niedostrzegalny luksus

Koncepcją producentów było przewrotne zestawienie ze sobą jednego z najbardziej przyziemnych i powszechnych produktów do sprzątania oraz luksusowego zapachu znanej marki. Niekonwencjonalne rozwiązania są jednak znakiem firmowym marki Moschino. To nieczęsto spotykane podejście. Perfumy prestiżowych marek kojarzą się bowiem z czymś cennym, eleganckim – i te skojarzenia znajdują zazwyczaj odzwierciedlenie nie tylko w samym zapachu, ale przede wszystkim w jego opakowaniu. Tymczasem we flakonie nowego zapachu Moschino trudno dopatrzyć się jakichkolwiek znamion luksusu. Stanowi on natomiast wyraźne odniesienie do popkultury i nurtu Pop Art. Jak można się było spodziewać, opinie klientów na temat opakowania nowego produktu, który na półkach perfumerii zadebiutował w listopadzie ubiegłego roku, są podzielone – jedni je kochają, ceniąc sobie oryginalność i przekraczanie granic, innym butelka wydaje się zbyt krzykliwa i ekstrawagancka.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Hot red – to prawdziwa miłość!

Czerwony to kolor miłości. Powszechnie wiadomym jest, że czerwony jest kolorem dynamiki, przyciąga uwagę i ma bardzo silny ładunek emocjonalny. To najgorętsza ze wszystkich barw, to kolor życia, emocji i skrajnych uczuć. To właśnie na dowód głębokiego, gorącego uczucia kupujemy czerwone róże oraz pralinki w opakowaniu w kształcie czerwonego serca.

Reklama

Ankieta

Jak oceniasz nową stronę internetową

5
4
3
2

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty