Warzywny tatuaż

Lidl rezygnuje z opakowań i etykiet, wprowadzając do sklepów pierwsze warzywa Bio znakowane bezinwazyjnie, naturalnym światłem. Na Ryneczku Lidla, od początku grudnia, można znaleźć znakowane w ten sposób Bio dynię piżmową oraz Bio seler. Warzywa znakowane są przy pomocy natural brandingu, czyli z wykorzystaniem naturalnego światła. Metoda ta jest zupełnie bezpieczna – w żaden sposób nie oddziałuje na strukturę i wartości odżywcze produktów. Z wykorzystaniem skoncentrowanej wiązki światła na warzywie pojawia się „tatuaż”. W ten sposób warzywa Bio będą dostępne bez opakowań, a informację o tym, że są to produkty Bio umieszczona będzie bezpośrednio na skórce.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Opakowanie kartonowe w centrum zainteresowania świata

W ostatnich latach obserwujemy trend związany z większym zużyciem kartonu w produkcji opakowań. Ma być nie tylko pięknie, ale i ekologicznie! Luksusowo i elegancko! To właśnie w tym obszarze zabłysnąć chcą marki premium. Karton to nie mikroplastik, ale materiał, który można łatwo poddać recyklingowi.

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty