Nowojorskie targi opakowań

2019 okazał się być rokiem pełnym sukcesu dla organizatorów targów Luxe Pack. Po sukcesie Luxe Pack w Los Angeles w lutym i Luxe Pack w Szanghaju w kwietniu, rekordowa, 17. edycja Luxe Pack w Nowym Jorku stanowiła prawdziwy klejnot w koronie dla wszystkich związanych z szeroko rozumianą branżą opakowań. Targi poświęcone opakowaniom kreatywnym i luksusowym odbyły się już po raz siedemnasty w maju w Nowym Jorku. Wybór nowej lokalizacji, którą po raz pierwszy było Jacob K. Javits Center, okazał się zwycięskim ruchem. W murach nowego centrum targowego powitano 3744 uczestników (wzrost o 4% w porównaniu z frekwencją w 2018 r.). Wszyscy z entuzjazmem spotkali się z przedstawicielami ponad 200 wystawiających się firm, które specjalizują się w opakowaniach premium dla wszystkich sektorów luksusowych. Obecność wielu doświadczonych wystawców i 48 nowych zaowocowała imponującą różnorodnością produktów opakowaniowych i rozwiązań, które przekroczyły wszystkie oczekiwania.

W tym roku w centrum uwagi znalazły się zrównoważone opakowania, wiele osób wyrażalo zainteresowanie zmianami związanymi z projektami z zakresu CSR. Jednym z wydarzeń towarzyszących konferencji były prelekcje. Mówcy z Google, Belvedere Vodka, Estee Lauder, Cannuka przyciągnęli duże tłumy na teren seminarium. Nowością w 2019 roku były również Tech Talks. Grupa ekspertów ds. opakowań wskazała obszary postępu technologicznego w branży, który ma zapewnić przewagę nad konkurencją. Eksperci ci zaprezentowali najnowsze rozwiązania w zakresie ochrony marki, inteligentnych opakowań i rozwiązań cyfrowych. Dzięki sukcesowi Tech Talks powrócą w 2020 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Jak ugasić pragnienie…?

… a szczególnie pragnienie by na przykład zjeść całe niebo lub wypić wszystkie gwiazdy na niebie...?

 

Pragnienie sprawia, że wysychamy od środka, w dosłownym jak i w przenośnym tego słowa znaczeniu. Sam fakt, że masz jakieś marzenia lub pragnienia oznacza, że masz też odpowiednie zdolności do ich zrealizowania. Tak długo kiedy pragnienie jest o dobrej intencji i wiemy, czego pragniemy, nasze dążenia nabierają siły...

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty