Wydarzenia

Więcej niż pudełko. Smurfit Kappa tworzy otoczenie sprzedaży.

Wasz produkt, Wasza marka, Wasza reputacja. Towar, jak najszybciej to możliwe, musi się znaleźć na półce sklepowej i zostać sprzedany. To tu, przy półce sklepowej właśnie, klient podejmuje najważniejsze decyzje. Ale rynek nie jest miejscem do testowania! Twój produkt jest zbyt ważny, aby z nim eksperymentować. Wszystko musi się udać wcześniej – na etapie analizy i projektu.

więcej »

Puszka na drogę. Marsz z puszką od Ball Packaging Europe.

Puszkę z limitowanej edycji wyprodukowanej przez firmę Ball Packaging Europe można było zdobyć podczas obchodów Światowego Dnia Chodzenia (World Walking Day).więcej »

Falista rocznica. Jubileusz produkcji tektury falistej i opakowań w TFP.

„Najważniejszą rzeczą w produkcji, niezależnie czy to będzie dachówka, cegła czy opakowanie, jest odpowiednie dobranie składników i utrzymanie jakości końcowego produktu zawsze na

więcej »

Czynnik cywilizacyjno-twórczy. I. Kongres Przemysłu Opakowań.

Polska Izba Opakowań, organizacja samorządu gospodarczego przedsiębiorców branży opakowań, zrzeszająca producentów opakowań, materiałów opakowaniowych...

więcej »

W odpowiednim czasie i miejscu. 30-lecie firmy Skanem Poznań.

Z dworską etykietą w Pałacu Hardtów w Wąsowie 9 maja br. odbyła się wielka uroczystość 30-lecia panowania królestwa Skanem Poznań na ziemiach polskich

więcej »

Zakodowany profesjonalizm. Inwestycje w firmie HIT-Kody Kreskowe.

styczeń 2012

„Decyzje podjęte blisko osiemnaście lat temu oraz ludzie, którzy tworzyli tę firmę na początku 1994 roku są podstawą dzisiejszego sukcesu” – powiedział Grzegorz Iglewski, prezes zarządu HIT-Kody Kreskowe, witając zaproszonych gości na uroczystym otwarciu nowego budynku firmy. więcej »

Mikołaj istnieje naprawdę. Tervetuloa Joulupukki kaksituhatta yksitoista tapahtumaan!

Bardzo się cieszę, że mam sposobność powitać Was wszystkich na naszej kolejnej imprezie mikołajkowej. Aż trudno uwierzyć, jak szybko minął ten rok. Wspaniale jest widzieć ponownie tak wielu z Was” * – powiedział Jani Konkarikoski, dyrektor generalny UPM Raflatac Polska podczas mikołajkowego spotkania, które wpisało się już w kalendarz grudniowych spotkań z klientami i partnerami firmy.

więcej »

Abc SRP. Branżowa konferencja Movidy.

listopad 2011

Jak wygląda etykieta logistyczna GS1, co może stanowić zagrożenie w procesie produkcji opakowań, jakie są funkcję opakowań SRP w łańcuchu dostaw, dlaczego opakowania SRP zdobyły tak dużą sławę w Anglii i wreszcie, jak nowe media wpływają na projektowanie opakowań?

więcej »

We wrześniu, w Poznaniu. Reminiscencje po Polagrze i Pakfoodzie.

Pierwsza edycja targów Polagra odbyła się w 1985 r. i od początku swojego istnienia, aż do dziś, skupia się na prezentacji wszystkiego tego,

więcej »

Bez granic. Otwarcie zakładu Plast-Box na Ukrainie.

wrzesień 2011

Przez 28 lat swojego istnienia firma Plast-Box przechodziła liczne transformacje, które pozwoliły małej prywatnej firmie przeobrazić się w spółkę giełdową i w końcu w potentata branży opakowaniowej. Dziś nikogo już nie dziwi kolejna ich fabryka poza granicami naszego kraju.

więcej »

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty