Joulupukki w Wieliczce. UPM Raflatac świętuje 5-lecie produkcji w Polsce

Karnawałowe szaleństwo zazwyczaj zaczyna się po Nowym Roku, jednak firma UPM Raflatac rozpoczęła świętowanie jeszcze w grudniu, organizując coroczne Mikołajkowe spotkanie ze swoimi stałymi klientami i partnerami w wyjątkowej oprawie. Tym razem było ono szczególne z dwóch powodów.

 

Po pierwsze, zbiegło się z piątą rocznicą uruchomienia produkcji materiałów etykietowych UPM Raflatac w Polsce. Po drugie, odbyło się w jednym z najcenniejszych zabytków w Polsce, wpisanym na listę UNESCO i odwiedzanym rocznie przez ponad milion turystów z całego świata. „Zabraliśmy Was w tym roku w magiczne miejsce. Znajdujemy się 125 metrów pod ziemią w słynnej Kopalni Soli Wieliczka, która jest wspaniałym połączeniem natury i architektury. Chcieliśmy w wyjątkowy sposób uczcić ten rok (...). Dziękujemy Wam za owocną współpracę przez te wszystkie lata obecności w Polsce. Pragniemy, abyście odczuli dziś ducha naszej firmy, którego nazywamy «Raflatouch» (...). Oznacza, że naprawdę troszczymy się o Was – także jako ludzi, a Wy możecie niezmiennie na nas polegać. Dziś po raz kolejny chcemy tego dowieźć” – tymi słowami powitał zgromadzonych gości Jani Konkarikoski, dyrektor generalny UPM Raflatac. Te oryginalne Mikołajki pod ziemią uświetniła swoim przybyciem również mityczna postać Joulupukki prosto z Laponii, będąca fińskim odpowiednikiem Świętego Mikołaja. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Luksus myślenia, mówienia i tworzenia...

 

Czy myślenie jest luksusem? Czy myślenie, par excellence, ma cokolwiek wspólnego z naszym codziennym życiem? Biorąc pod uwagę fakt, że według badań większość osób w ogóle nie myśli, to fakt, że ktoś myśli, zasługuje już na pochwałę. Natomiast jeśli ktoś głupio myśli to lepiej aby odpoczął.

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty