Wydarzenia

Poland is No. 1. Otwarcie nowej fabryki Smurfit Kappa Pruszków.

lipiec 2011

Pomimo, iż Smurfit Kappa Group to globalny koncern, który ma swoje siedziby w prawie 400 lokalizacjach na całym świecie, od Azji aż po obie Ameryki, to ostatnie inwestycje grupy jasno wskazują, że to właśnie w Polsce zamierza rozwinąć swoje ogromne skrzydła.

więcej »

More than plastics. Nowy zakład Heinz Plastics Polska.

lipiec 2011

Działdowo to nieduże, spokojne miasto w województwie warmińsko-mazurskim. Dzięki zakładom grupy Heinz stało się prawdziwie opakowaniową metropolią.

więcej »

Interpack 2011. Jakość życia w świecie opakowań.

Najważniejsze wydarzenie w branży opakowaniowej zakończyło się ogromnym sukcesem. 2700 wystawców z ponad 60 krajów niemal jednomyślnie uznało tegoroczną

więcej »

What we do is HQ. Otwarcie nowej siedziby Edelmann Poland.

czerwiec 2011

Wyszukana muzyka, czerwony dywan, multimedialna prezentacja, zwiedzanie hali produkcyjnej, upominki dla gości, luksusowy hotel, występ gwiazdy, pyszne jedzenie – z taką fetą świętuje się w dzisiejszych czasach otwarcie nowej siedziby firmy. W szczególności jeśli jest ona obietnicą nowych możliwości produkcyjnych i rozwoju.

więcej »

W rozmiarze XXL. Inwestycje w QuadWinkowski.

marzec 2011

Otwarcie drukarni IMC S.A. Winkowski Group w Radzyminie oraz zakup nowej, wielkoformatowej offsetowej maszyny arkuszowej Heidelberg Speedmaster XL 162 5+LX3, która została uroczyście uruchomiona 23 marca br., rozpoczęły cykl inwestycji QuadWinkowski. W trakcie kuluarowych rozmów Tadeusz Winkowski powiedział mi, że w druku opakowań widzi ogromny potencjał… Co jeszcze planuje? – tego nie zdradził. więcej »

Powiew innowacji. Targi easyFairs Packaging Innovations.

marzec 2011

Podczas trzeciej edycji targów easyFairs Packaging Innovations, które odbyły się w dniach 23 i 24 marca w warszawskiej hali Expo, prawie dwa tysiące zwiedzających mogło podziwiać produkty i usługi dziewięćdziesięciu uznanych firm opakowaniowych zarówno z Polski, jak i z zagranicy.

więcej »

Gospodarka obiegu zamkniętego

Polska Izba Opakowań, skupiająca w większości producentów opakowań, podejmuje szereg inicjatyw i działań na rzecz wspierania przedsiębiorców i rozwoju branży opakowań. Do ważniejszych zaliczyć należy troskę o warunki sprzyjające przedsiębiorczości, budowaniu pozycji na rynku oraz doskonaleniu procesów wytwarzania, jako istotnego elementu konkurencyjności.

więcej »

Komentarz miesiąca

Opakowanie spontaniczne

Jeden z wydziałów strategii marketingowych uczelni wyższej, przeprowadził badania na temat roli opakowania w fazie zakupu produktu. Badanie to przeprowadzono na próbie 100 mężczyzn i kobiet (62 kobiety i 38 mężczyzn). Z grupy 62 kobiet 38 proc. kobiet było w wieku poniżej 30 lat, 48 proc. pomiędzy trzydziestym a sześćdziesiątym rokiem życia, natomiast 19 proc. powyżej sześćdziesiątego roku życia. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty