Wydarzenia

Podwójna dawka emocji. Inspiracje z targów Poligrafia i Euro-Reklama 2013.

Między 21 a 24 maja stolicę Wielkopolski odwiedziło ponad 8,7 tys. profesjonalistów z branży poligraficznej i reklamowej. Wszystko to przez połączenie dwóch wydarzeń.

więcej »

Czar formowania. Relacja z wyjazdu do fabryki RPC Bramlage.

Pakując się na wyjazd do siedziby firmy RPC w Bramlage wiedziałam, że o czymś zapomnę. Tym razem, na szczęście, nie była to szczoteczka do zębów, ale owocowa pomadka do ust.

więcej »

Rewolucja w toku. Relacja z I Ogólnopolskiego Kongresu Recyklingu Opakowań.

Pomiędzy 13-14 marca br. w Warszawie, centralnym województwie, w którym generowanych jest 22 proc. PKB oraz najwięcej odpadów w kraju, spotkali się przedstawiciele różnych środowisk w celu debaty nad zmianami w polskiej gospodarce komunalnej. Chętnych do zmierzenia się z tym tematem było wielu, a zakres poruszanych zagadnień był bardzo szeroki – w końcu to najważniejsze wydarzenie w branży recyklingu w Polsce od ostatnich 10 lat.

więcej »

U progu rewolucji. Czas poważnie porozmawiać o odpadach.

Rok 2013 zapowiada się jako przełomowy w debacie na temat zagospodarowania odpadów w Polsce. Na początku stycznia opublikowana została nowa ustawa o odpadach, a wraz z nią

więcej »

Więcej niż pudełko. Smurfit Kappa tworzy otoczenie sprzedaży.

Wasz produkt, Wasza marka, Wasza reputacja. Towar, jak najszybciej to możliwe, musi się znaleźć na półce sklepowej i zostać sprzedany. To tu, przy półce sklepowej właśnie, klient podejmuje najważniejsze decyzje. Ale rynek nie jest miejscem do testowania! Twój produkt jest zbyt ważny, aby z nim eksperymentować. Wszystko musi się udać wcześniej – na etapie analizy i projektu.

więcej »

Puszka na drogę. Marsz z puszką od Ball Packaging Europe.

Puszkę z limitowanej edycji wyprodukowanej przez firmę Ball Packaging Europe można było zdobyć podczas obchodów Światowego Dnia Chodzenia (World Walking Day).więcej »

Falista rocznica. Jubileusz produkcji tektury falistej i opakowań w TFP.

„Najważniejszą rzeczą w produkcji, niezależnie czy to będzie dachówka, cegła czy opakowanie, jest odpowiednie dobranie składników i utrzymanie jakości końcowego produktu zawsze na

więcej »

Czynnik cywilizacyjno-twórczy. I. Kongres Przemysłu Opakowań.

Polska Izba Opakowań, organizacja samorządu gospodarczego przedsiębiorców branży opakowań, zrzeszająca producentów opakowań, materiałów opakowaniowych...

więcej »

W odpowiednim czasie i miejscu. 30-lecie firmy Skanem Poznań.

Z dworską etykietą w Pałacu Hardtów w Wąsowie 9 maja br. odbyła się wielka uroczystość 30-lecia panowania królestwa Skanem Poznań na ziemiach polskich

więcej »

Zakodowany profesjonalizm. Inwestycje w firmie HIT-Kody Kreskowe.

styczeń 2012

„Decyzje podjęte blisko osiemnaście lat temu oraz ludzie, którzy tworzyli tę firmę na początku 1994 roku są podstawą dzisiejszego sukcesu” – powiedział Grzegorz Iglewski, prezes zarządu HIT-Kody Kreskowe, witając zaproszonych gości na uroczystym otwarciu nowego budynku firmy. więcej »

Komentarz miesiąca

Inteligentny design opakowania

Wraz z rozwojem gospodarczym muszą podążać również i opakowania. Często są one określane jako „inteligentne”, ponieważ do ich funkcji należy również filtrowanie i interpretowanie informacji. Inteligentne opakowania można rozpoznać po określonych cechach: są interaktywne, przybierają coraz bardziej wyrafinowane formy i można je kształtować według życzeń klienta. 

Reklama

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty